Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
tita schreef:Ryder schreef:Nee voor zo’n bedrag zou je toch verwachten dat ze al verkocht was. Wat zou het addertje zijn...?
Ze was eerst wat duurder, filmpjes zijn van matig kwaliteit paard loopt gewoon rad.
Ik snap het niet, echt niet
Selina schreef:Hier tot nu toe altijd wel snel reactie gehad via whatsapp. De één wat uitgebreider dan de ander. Bij de advertenties waar je moet bellen verschilt het. Pas een heel ongeïnteresseerd iemand, daar kan ik dan niks mee. Had pas ook iemand waarbij het net een kruisverhoor voelde voor mijKwam uiteindelijk niet ‘door de test’ want ze wilde alleen mensen die niet wilden keuren.
ivy_power89 schreef:Ik denk de leeftijd en dat mensen toch twijfelen over dat stukje dat merrie niet kan aarden en daarom dun blijft
ikke schreef:ivy_power89 schreef:Ik denk de leeftijd en dat mensen toch twijfelen over dat stukje dat merrie niet kan aarden en daarom dun blijft
En geen klinkende namen in de afstamming. Dat zou voor mij juist een trigger zijn om wel te gaan kijken.
Als dit paard verder normaal gezond is, is het voor veel zoekers hier een prima paard. Maar ja, men heeft tegenwoordig niet meer de ballen om door leeftijd of gebrek aan sportprestaties heen te kijken......
Muze schreef:Paard staat daar al een tijd.... geen snelle handel hoor..
Ik ga er wel kijken.
StalNollie schreef:tita schreef:https://link.marktplaats.nl/m1681330607 ... ios_tablet
We mogen geen advertenties bespreken, ik ken dit paard niet is wel van bokker dacht ik.
Heb filmpjes gekregen en niet onaardig.
Ik gun deze merrie zo’n leuk huis en snap niet dat ze niet verkocht wordt
Is handelaar