Orchidee, nog sterkte met jullie verlies
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Knap dier 
SBravour schreef:mirjamalvaro schreef:Vandaag met ander zadel was ze weer de rust zelve. Klapperende beugels ook totaaaal niet interessant. Dat word straks wat met de zadelmaker.
Hahaha oeioei... Kan natuurlijk ook komen doordat ze er ju aan gewend is? (Niet meer nieuw)
Ook even een ander zadel uitgeprobeerd van de vrouw die me helpt. Lag netjes op het paard en zat er zelf een stuk beter in als wat er nu op ligt.
Terwijl je zelf zo trots bent dat hij al gegroeid is
Komt met de zomer vast nog wat meer volume bij.
. Wel een mooie bloesemfoto!
. Nog wel een paar kiekjes gemaakt van happy-face

En verder zo braaf gelukkig ook! 
Gave plaatjes van vrij springen!

Maar madam was natuurlijk de braafheid zelve. En het stomme is, als ik eenmaal zit en erover heen ben gestapt kan ik de onzekerheid enorm goed omzetten in positieve energie en weer zekerheid uitstralen...
Trots! Samen met de zekerheid die ik door de andere 2 paarden kreeg, had ik genoeg power gevonden om gisteren weer een ander rondje te doen, over onverharde paden en dijken. Ook dat ging super. Ze is zo braaf, luistert zo goed, en is echt niet snel onder de indruk, heerlijk!

Helemaal vanuit Belgie komt Kyano naar mij! En dan vragen jullie natuurlijk, Kyano? Kyano heb ik in 2015 gefokt uit Caily x Janesho SvG. Hij is dus een ook een halfbroer van Lola. Ik heb hem als veulen zijnde verkocht omdat ik geen hengstje wilde houden en ruinen zonde vond. Zijn nieuwe eigenaresse heeft hem wel later ruinen als jaarling, maar dat maakt het natuurlijk niet minder gaaf dat ik de eer krijg om hem te beleren! Hij komt volgende week en blijft de hele zomer, dus ik ben helemaal

Ze is dus wit/zwart ipv grijs.