Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Gordy18 schreef:Haha, ik hou het maar bij vol zicht (en af en toe een zonnebril op, beter als ontstoken ogen... ) en een goed gehoor,
Nu je dat zegt, vraag ik het me nu ook af... Lijkt me wel dat zo'n dier niet echt een heel erg ideaal leven kan hebben...dus misschien maar hopen dat er niet zo'n paard bestaat.. Interessant is het wel!
Ilayla schreef:@Goed dat is wel netjes dan eerste keer alleen binnen en dan zo rustig. Ben benieuwed of je kap blijft zitten. Stallen zijn idd groot zat.
@Kabayo geen dank. Vind niet alle Friezen mooi, maar jouwe zeker wel. Zelf ook een paar jaar een Fries gereden. Die heeft me het ras wel leren waarderen. Wat doet ze het goed. Longeer je eigenlijk tot de keuring of ga je daarna verder?
Haha leuk filmpje Puppy! Hij is wel heel gek op dat speeltje.
Mijn paard heeft nog best wel veel wintervacht. Het komt er wel af, maar de meesten zijn al bijna klaar. Denken jullie dat ik me zorgen moet maken? Ik ben een beetje een stresskip soms als t gezondheid gaat.
KittyDylan schreef:[ [url=m/nt9SP6.jpg]Afbeelding[/url] ]
Fflur is geplukt, half nog in wintervacht
puppy1128 schreef:Ilayla schreef:Mijn paard heeft nog best wel veel wintervacht. Het komt er wel af, maar de meesten zijn al bijna klaar. Denken jullie dat ik me zorgen moet maken? Ik ben een beetje een stresskip soms als t gezondheid gaat.
Hier op het land zijn ook niet alle paarden uit hun wintervacht. Dus zou nog niet zo'n zorgen maken. Hier is het weer ook zeer wisselvallig. Ene dag -10 en regen andere dag windloos, 50+ en zon. Voor mijn gevoel dan hea..
Gordy18 schreef:Ilayla schreef:@Goed dat is wel netjes dan eerste keer alleen binnen en dan zo rustig. Ben benieuwed of je kap blijft zitten. Stallen zijn idd groot zat.
Kap is blijven zitten! zat prima en ze liet hem mooi zitten, gelukkig gaan ze morgen weer op 't andere land met meer wind (minder vliegen)
Gordy18 schreef:Ilayla schreef:Goed om te horen! Misschien ga ik er dan ook maar een halen binnenkort.
Kan je deze wel echt aanraden! Deze heeft mijn andere paard ook om en blijft echt goed zitten, hij is van imperial riding
Kabayo schreef:Ilayla. Dankjewel voor het complimentnee na de keuring train ik haar niet verder. Tenzij ze door is naar de centrale keuring. Maar daarna, hele winter en volgend jaar vrij. Pak haar weer op dan voor keuring 2018. Maar geen haast.
KittyDylan schreef:Zo was ze op 27 mei vorig jaar.
[ [url=m/hpqxB7.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/erZDzC.jpg]Afbeelding[/url] ]
kvulden schreef:Er blijven maar leuke foto's voor bij komen.
Leuk zo'n toverbal als paard.
Vandaag heb ik alleen met Rosie gewandeld. Wat kwamen we tegen. Veel fietsers en wielrenners, scooters en natuurlijk auto's een vrachtwagen en een trekker met zo'n gifspuit geval erachter. En alles geen kik even iets in de versnelling toen we op een achterafweggetje liepen en een auto veel te dicht langs reed. Maar verder super braaf. Ongeveer 20 minuutjes gewandeld.