[VOLG] Int. dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Michelle77

Re: [VOLG] Int. dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-17 21:02

Met sommige dingen zie ik wel verschil, vnl qua stap en ondertreden/gaan zitten met de piaffe. Maar verder? Weinig hoor. Natuurlijk gooien sommige de voorbenen hoger en verder, maar achter gebeurt er weinig. En vind het sympathieke beeld dan ook echt veel belangrijker, maar helaas zijn de jurys het niet met me eens.

En ook bij de senioren wordt er gewoon 80% gereden waar ik me zo ongeveer schaam dat ze NL mag vertegenwoordigen.

Maar wie ben ik :D

Ik kijk liever naar Jill :)

Yevrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-17 21:06

Michelle77 schreef:
Met sommige dingen zie ik wel verschil, vnl qua stap en ondertreden/gaan zitten met de piaffe. Maar verder? Weinig hoor. Natuurlijk gooien sommige de voorbenen hoger en verder, maar achter gebeurt er weinig. En vind het sympathieke beeld dan ook echt veel belangrijker, maar helaas zijn de jurys het niet met me eens.

En ook bij de senioren wordt er gewoon 80% gereden waar ik me zo ongeveer schaam dat ze NL mag vertegenwoordigen.

Maar wie ben ik :D

Ik kijk liever naar Jill :)

Ik denk dat ik weet waar je op doelt, ik keek ook en zag wat behoorlijke ophoudingen aan beide teugels. Ik kijk ook het allerliefst naar Jill. Ik kan niet zeggen dat Anne bijvoorbeeld niet ook ijzersterk is, maar ik vind haar minder sympathiek.

_Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-17 10:58

Gistermiddag heb ik je kür 'live' mogen bewonderen en wat hebben jullie knap gereden Jill!! En wat een vooruitgang en overwinning dan t.o.v. van het NK vorig jaar hè _/-\o_ Maar dan ook nog zo'n kür rijden! Hebben genoten van je kür en ik vond echt dat je eruit sprong met jullie super harmonieuze en samenwerkende beeld! En die piaffe en passage in combinatie met die muziek.... <3 Gaaf hoor!

Afbeelding

NinaCharlie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-17 18:40

Ik moet mij ontzettend inhouden niet de vlog te kijken :') maar ik ga ze opsparen en dan alle 4 achter elkaar kijken....i got this...i think :D

Marvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-17 18:42

NinaCharlie schreef:
Ik moet mij ontzettend inhouden niet de vlog te kijken :') maar ik ga ze opsparen en dan alle 4 achter elkaar kijken....i got this...i think :D

Same :D

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-17 18:45

Ik niet ik kijk ze lekker elke dag :D

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-17 18:51

Ik kan nooit tegen wachten. Dus als het er is... :')

Jiill_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-17 19:53

Jullie zijn cute :*

Marit_P

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-17 19:54

Ik kijk het gewoon allemaal zodra het online komt :+

Jill, ik had je al gespot in de vlog van Lotte en Anne, je bent erg herkenbaar met je roze vest met de knoop in de touwtjes _/-\o_

Ben benieuwd naar de vlog van morgen *\o/*

xRivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-17 21:30

Ik heb zondag enorm genoten van je kür op muziek. Met in mijn achterhoofd hoe het vorig jaar ging, heb ik vol verwondering gekregen. Je zit mooi op je paard, en wat deed Macho zijn best. <3 Ik had toch gehoopt op een iets hogere score voor jou. Maar wat een verbetering al! :j Ik heb nog wat foto's, maar ze zijn enorm groot en zou ze dus in een spoiler willen zetten. Ik weet alleen niet hoe dat moet :') ;(

Anne_mieke88

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-17 21:37

Ik kijk ook meteen wanneer ik tijd heb <3

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-17 17:30

Ik zit net je trainingsfilmpje met enza op facebook te kijken en nu vraag ik me iets af; heb je nu het idee dat enzos beter gaat worden dan macho of heeft dat nog meer tijd nodig om dat te ontdekken? :)

Had je ook gespot bij anne en lotte := maar nu snap ik ook wel waarom jij zoveel meer views hebt :) Jij bent gewoon lekker aan het kletsen en grapjes aan het maken tijdens de vlog, waar zij vrijwel stil zijn (had nog nooit eerder een vlog van hen gezien) :+
Keep up the good work zou ik zeggen! *\o/*

Marit_P

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-17 17:36

DideH dat viel mij ook op ja! Jill (en moeders) betrekt je veel meer bij de toestand van het paard, zoals macho die na het invlechten een beetje stond te dutten. Dat zijn echt leuke dingen om te weten te komen :)

Marvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-17 18:20

Filmpjes van Jill zijn veel informatiever, minder commercieel, veel betere humor, als kijker word je veel meer betrokken bij de paarden en familie en ik vind Jill veel meer down to earth/one of us/tastbaar.
Bij Anne en Lotte stoor ik me aan het vreselijke, hysterische gegiechel en krijg ik veel meer een 'kijk ons geweldig zijn met al onze sponsors etc'.
Danielle vind ik dan een leuke middenmoot.

Maar jill, by far favoriet!

Jiill_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-17 19:17

Hahaha mijn knoop, fashionstatement. :')

Jeetje jongens, die complimenten van jullie, ik word er echt verlegen van, echt heel leuk om te horen omdat dit ook echt hetgeen is waar ik voor sta, maar dat weten jullie ook!

Ens gaat beter worden dan Mach, met als voornaamste reden dat ik nu de fouten eruit probeer te laten die ik jaren geleden met Mach gemaakt heb. Hoe dan ook is het een soort grote puzzel waar je steeds meer handigheid in krijgt. Ik weet nu al een boel dingen die ik anders wil doen of doe omdat ik daar met Mach nu tegenaan loop. Ik heb Mach natuurlijk gekregen toen ik 15 was en compleet YOLO. Hij is nooit gekocht met het idee om even GP te gaan lopen, ik moest gewoon een paard omdat ik te groot werd voor mijn pony. God, dat het dan zo loopt he, soms sta ik er zelf nog versteld van. Als ik vroeger eens wist dat ik dit allemaal mee zou mogen maken toen ik 'niks' was en met Mach alle grasvelden over vloog (inclusief over kinderen in een bolderkar springen). Bizar. Ook wel echt heel raar dat Ens nu alweer zo ver is, weet nog als de dag van gisteren dat we in de B op wedstrijd reden HC met een martingaaltje op het losrijterrein :')

MariekeS_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-17 19:34

Héérlijk! :D

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-17 20:16

Vind het ook heerlijk om je vlogs te kijken! :D Juist omdat het allemaal zo normaal is. Inderdaad zonder raar gelach en dat soort dingen. Gewoon simpel.

Sanne96

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-17 20:50

Jill doordat ik elke vlog van je kijk voelt het alsof ik je ook ken :')
Stiekem ben ik wel erg verliefd op enzos <3

Beau_Myrthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-17 20:58

Heerlijke vlogs Jill! Het kijkt heerlijk weg en "wij" als in kijkers worden echt betrokken in het leven rond de wedstrijden. Met veel humor, informatie en leerzame dingen vooral! Petje af!

Ik spoel geen enkel stukje door wat ik geregeld bij de andere vloggers doen omdat het of te lang duurt of gewoon saai/langdradig is.

Heerlijk om te zien dat je het met Macho zo ver schopt en dat met nog 2 pareltjes op stal! ;)

Silkwood

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-17 21:48

Ik ben het helemaal eens met de rest Jill, je bent echt een topper! :D

ZzzeiN

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-17 23:32

Jiill_ schreef:

Jeetje jongens, die complimenten van jullie, ik word er echt verlegen van, echt heel leuk om te horen omdat dit ook echt hetgeen is waar ik voor sta, maar dat weten jullie ook!

Ens gaat beter worden dan Mach, met als voornaamste reden dat ik nu de fouten eruit probeer te laten die ik jaren geleden met Mach gemaakt heb. Hoe dan ook is het een soort grote puzzel waar je steeds meer handigheid in krijgt. Ik weet nu al een boel dingen die ik anders wil doen of doe omdat ik daar met Mach nu tegenaan loop. Ik heb Mach natuurlijk gekregen toen ik 15 was en compleet YOLO. Hij is nooit gekocht met het idee om even GP te gaan lopen, ik moest gewoon een paard omdat ik te groot werd voor mijn pony. God, dat het dan zo loopt he, soms sta ik er zelf nog versteld van. Als ik vroeger eens wist dat ik dit allemaal mee zou mogen maken toen ik 'niks' was en met Mach alle grasvelden over vloog (inclusief over kinderen in een bolderkar springen). Bizar. Ook wel echt heel raar dat Ens nu alweer zo ver is, weet nog als de dag van gisteren dat we in de B op wedstrijd reden HC met een martingaaltje op het losrijterrein :')

Misschien is dat leuk voor in een filmpje? Wat je anders aanpakt nu met Enzos en waarom?

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 10:21

Oh ik moest zo lachen om je lunchpakketje!
Wel super lief van t hotel dat ze dat dan mee geven! Ookal lust je niet alles. Idee was super!

MariekeS_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 10:48

Hihi, ja super leuke vlog weer!
Ook ik heb het gevoel dat ik je ken :')

Overigens viel het me laatst op met de vlogs op het CHIO... Helemaal in het begin toen je net begonnen was met vloggen, heb je een keer een mindere wedstrijd gereden waar niks over in de vlog stond. Toen werd hier een beetje teleurgesteld gereageerd, omdat dat er ook bijhoort en we dat ook graag mee zouden krijgen. Ook al had iedereen best begrip voor hoe oliebol je je dan voelt :+

Ik wil dus nu eventjes zeggen dat ik het echt super knap vind dat je je nu zo kwetsbaar op durft te stellen en zo ontzettend open bent +:)+ Dat maakt de gunfactor voor succes nóg groter :D :D

Marieke1495

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 10:50

Niezzz schreef:
Jiill_ schreef:

Misschien is dat leuk voor in een filmpje? Wat je anders aanpakt nu met Enzos en waarom?

Ja inderdaad! Of de 10 meest voorkomende ruiterfouten en hoe je die op kunt lossen? :)

lindamusters

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 10:47

Zag net dat het team erop staat.. Baalde wel toen ik je reserve zag staan.. Hoe sta jij er tegenover Jill?