Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Bielsje schreef:Is er al geweest met een mountainbiker die er één heeft afgeweerd met zijn fiets toch?
Benzz schreef:rien10 schreef:En dat zou nu net eens de redding van het probleem kunnen zijn.
"he, wolfwerende hekken werken niet. Alle Bambi's en moeflons worden toch opgegeten".
Laat het maar gebeuren. Net zoals ik roep; laat ze maar naar de Randstad komen.
Lopen ze al.
Citaat:Elspeet
Gemeente Ermelo
Provincie Gelderland
22-12-2023
Tijdstip 8.45 uur
Zichtmelding 7 (waarvan zeker 5 grote) wolven op de Jonkheer Doctor C.J. Sandbergweg
Vanaf Leuvenem naar de betonweg richting Elspeet.
De wolven staken in 2 groepen voor en achterlangs de auto de weg over.
DuoPenotti schreef:Citaat:Elspeet
Gemeente Ermelo
Provincie Gelderland
22-12-2023
Tijdstip 8.45 uur
Zichtmelding 7 (waarvan zeker 5 grote) wolven op de Jonkheer Doctor C.J. Sandbergweg
Vanaf Leuvenem naar de betonweg richting Elspeet.
De wolven staken in 2 groepen voor en achterlangs de auto de weg over.
kom het maar tegen te voet, met de fiets of te paard.....
Popstra schreef:rien10 schreef:En dat zou nu net eens de redding van het probleem kunnen zijn.
"he, wolfwerende hekken werken niet. Alle Bambi's en moeflons worden toch opgegeten".
Laat het maar gebeuren. Net zoals ik roep; laat ze maar naar de Randstad komen.
laat er dan eens een kind geopakt worden. nog beter
ja zielig en gemeen om te zeggen of wensen........
maar vind al die uit elkaar gereten dieren ook heel zielig! blijf ook verbaasd dat al die vegas daar geen enkel probleem mee hebben.
Ilse_123 schreef:Kan er niet een petitie oid komen om een fatsoenlijk bureau/persoon als deskundige te raadplegen? Ik snap dat ze in Den Haag niet van alles wat afweten (of van lang niet alles maar dat is een andere discussie), maar hoe kiezen ze dan de deskundigen als ze zelf niet deskundig genoeg zijn om daarin logisch te denken?
Iedereen, zoek pro als anti als beetje midden in, had kunnen voorspellen dat de wolven vee gingen pakken. Het sprookje heet tenslotte niet ‘de wolf en de zeven reegeitjes’, of ‘de drie zwijnen biggetjes’.
journee schreef:Ilse_123 schreef:Kan er niet een petitie oid komen om een fatsoenlijk bureau/persoon als deskundige te raadplegen? Ik snap dat ze in Den Haag niet van alles wat afweten (of van lang niet alles maar dat is een andere discussie), maar hoe kiezen ze dan de deskundigen als ze zelf niet deskundig genoeg zijn om daarin logisch te denken?
Iedereen, zoek pro als anti als beetje midden in, had kunnen voorspellen dat de wolven vee gingen pakken. Het sprookje heet tenslotte niet ‘de wolf en de zeven reegeitjes’, of ‘de drie zwijnen biggetjes’.
Tja, maar het sprookje van roodkapje was toch ook niet waar, dus waarom wel aandacht besteden aan de andere vertellingen?
tones schreef:https://www.facebook.com/groups/9338546 ... 388872884/
Dit dan.
2 KBH’s die al vanaf september in een weiland staan. De laatste 3 weken zonder schapen.
Hoe sneu is dit.