Hij wordt steeds mooier.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ilayla schreef:@Gordy ging het poetsen goed? Ze ziet er nog iets onwennig uit. Grote stallen zeg! Of lijkt dat zo
Gordy18 schreef:Haha, wat een ondeugd Renske_W, met Nesprit heb ik dit van de week ook gehad, ik snap je frustratie!
Geweldig dat filmpje hierboven haha
Nesprit vandaag voor het eerst gepoetst op stal (ze staat nu nog snachts op stal tot begin juni, dan staan ze 24/7 buiten)
Ze wordt steeds knapper
[ [url=m/41Cs9j.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/lfeo54.jpg]Afbeelding[/url] ]
carika schreef:[ [url=m/bCmaqZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zimba zou ik ook graag een vliegenmasker op doen maar dat heeft geen zin in de groep. Allemaal speelse ruinen ....
Renske_W schreef:Mijn monster staat op de bokt facebook.
[ [url=m/k0cEOT.png]Afbeelding[/url] ]
Kabayo schreef:*knip*
Hier wel een vliegendeken. Deze had ik nog liggen, ben niet tevreden over de pasvorm. Wat zijn goede mooie vliegendekens?
Dit is de pagony flycooler plus
[ [url=m/LyBAMC.png]Afbeelding[/url] ]
Net even in het lange gras gehad
[ [url=m/5vPU8e.jpg]Afbeelding[/url] ]
kvulden schreef:Ik loop een beetje a hter met lezen. Hihi
Ik wilde jullie dit toch ecen laten zien. Met wat extra hulp en vertrouwen met Rosie bij ons langs de 80km weg gelopen.
[ [url=m/ZX5N6d.jpg]Afbeelding[/url] ]
Gordy18 schreef:Ilayla schreef:@Gordy ging het poetsen goed? Ze ziet er nog iets onwennig uit. Grote stallen zeg! Of lijkt dat zo
Was eerste keer uit haar box in de stal zelf (natuurlijk wel elke dag door de stal gang naar buiten de wei op en s'avonds weer terug) dus ze was in het begin van kijkerig, maar later vond ze toch vooral de grote tonnen (waar het voer in zit) veeeeel interessanter haha
Stallen zijn 3m bij 4m, lekker ruim dus.
Vandaag voor het eerst een vliegenmasker om![]()
[ [url=m/gOmG2r.jpg]Afbeelding[/url] ]
Gordy18 schreef:Puppy1128 : Haha, nee, liever een blind paard zijn ze lekker rustig![]()
(grapje natuurlijk, gelukkig is het gaas
) wat een heerlijk paard (hond?
) is Elano ook, wordt steeds knapper!
Kabayo : in eerste instantie dacht ze 'wat is dit nou weer' maar ik merk dat je als je er zelf zeker van bent en het gewoon doet ze het al heel snel braaf volgt. Ondanks dat ze het wel wat spannend vond, was de spanning na een halve minuut met masker ook zeker weer weg (gras was veel interessanter)![]()
En wat een mooi paard heb je!
puppy1128 schreef:Gordy18 schreef:Puppy1128 : Haha, nee, liever een blind paard zijn ze lekker rustig![]()
(grapje natuurlijk, gelukkig is het gaas
) wat een heerlijk paard (hond?
) is Elano ook, wordt steeds knapper!
Kabayo : in eerste instantie dacht ze 'wat is dit nou weer' maar ik merk dat je als je er zelf zeker van bent en het gewoon doet ze het al heel snel braaf volgt. Ondanks dat ze het wel wat spannend vond, was de spanning na een halve minuut met masker ook zeker weer weg (gras was veel interessanter)![]()
En wat een mooi paard heb je!
Gelijk ook maar doof maken?![]()
Vraag mij af wat een blind + doof paard zou doen als er iets/iemand het paard 'plots' aanraakt (want ja, paard hoort en ziet niks..). Vraag mij ook af of er überhaupt een blind + doof paard bestaat? Levend uiteraard.