Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
vickiva schreef:Hoi Jill, misschien een super rare vraag maar welke maat hoody gebruik je bij Macho en Enzos? Ik stond in de winkel met een hoody in mn handen en dacht, hmm.. Ik ga eerst de maat eens even uitzoeken! Zag er zo klein uit!
Harvey1 schreef:Goed gedaan Jill, jammer van de spanning maar daar hadden meer paarden last van. Ik vind oprecht dat jouw punten altijd laag uitvallen terwijl je zo in harmonie (zelfs met spanning) en netjes rijdt. Hoe dan ook een topprestatie, gefeliciteerd!
Jiill_ schreef:Harvey1 schreef:Goed gedaan Jill, jammer van de spanning maar daar hadden meer paarden last van. Ik vind oprecht dat jouw punten altijd laag uitvallen terwijl je zo in harmonie (zelfs met spanning) en netjes rijdt. Hoe dan ook een topprestatie, gefeliciteerd!
Super lief!
Ik vind het nog steeds heel lief en leuk dat jullie hier altijd zo meeleven. Heb 't echt zo onwijs druk, maar ik zal proberen hier de komende tijd weer meer te reageren![]()
Michelle77 schreef:Ben het helemaal met je eens Harvey!
Als ik dan sommige andere zie rukken en plukken....
Zo ook bij de senioren, werd van een aantal toch echt niet vrolijk.
Zag Edward in de stap helemaal glimlachen om Zonik en hem even belonen, later na de wissels ook even. Emmelie, Diederik vind ik ook altijd fijn en vriendelijk rijden.