Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Nathiie schreef:Morgen onze 2de wedstrijd. Ze voorspellen wel niet zo'n geweldig weer... Woensdag een goede les gehadnu hopen dat het morgen ook lukt.
Als jullie lessen, hoe lang duurt jullie les dan. Ik ben gestart met een half uur, maar ben nu overgeschakeld naar 45 minuten.
Brandje_04 schreef:Zo te lezen gaat het bij iedereen aardig goed! Leuke dekjes komen voorbij!
Balou_k; wat een schatje zeg!![]()
Even een update van mijn kant, Goofy is een beetje aan het puberen. Hij wordt druk in zijn voorbeen en gaat hard lopen. Daarbij is hij weer flink aan het groeien, hij zit nu denk ik rond de 1.70 en hij is nog echt flink overbouwd. Grappig detail, Goofy is 1.70 groot maar heeft een hoofdstel en halster nodig maat Cob.6 april hebben we eerst nog een onderlinge wedstrijd en 12 april onze eerste officiële wedstrijd.
Alizeetje schreef:Hoe doe je dat? 1.70m zijn en een cob
? Klein en fijn hoofdje dan! Wel mooi
Ik heb vandaag mijn eerste oefenwedstrijd gehadtrailerladen gaat weer moeilijker sinds vorige week.
Inrijden was hij heel erg braaf. Daar had ik wat schrik voor. Maar een meevaller dus. Wel een beetje gespannen maar ok.
De proef zelf. Sjaheeeeeel veel wind en wat regen. Echt een beetje stormachtig. Hij had heel veel schrik van de witte hekjes. Heel veel spanning dus. Zn draf (is al niet zn sterkste gang) kwam er daardoor nog minder uit. Galop ging wel fijn. Na de proef was hij iets rustiger. Ga ik nog een keer de ring door, waaien alle witte hekjes omver
niet zo fijn dus
Heb ook een filmpje, mss zet ik het hier wel. Maar er is niet veel spectaculair op te zien![]()
In elk geval wel heel blij dat hij zo braaf was. Daar ging het mij vandaag om. Die spanning en witte hekjes-angst werken we wel weg...
pradadaan schreef:Picassox schreef:Waarom per se 25 april pradadaan? Is dat vastgesteld met stal ofzo?
Dat is een heel ding bij ons op stal.
We hebben namelijk 160 paarden staan