Zojuist van bokker Appelflapje wat foto's gekregen die ze blijkbaar afgelopen zondag van ons gemaakt heeft tijdens het losrijden op wedstrijd, heel leuk! Geschoren schimpie! Ze is gelijk een stuk lichter haha
Netjes dreamer! Ik doe gewoon wassen met groene zeep. Staartje is netjes schoon dan Vandaag wedstrijd op m'n eigen stal. In een sterk deelnemers veld een derde prijs in t eerste rondje. Tweede net buiten de prijzen met 1 balk af en 79,5 stijl! Trots op m'n topper Zondag finale rijden!
Mooi dekje Kayleigh! Gisteren ging echt geweldig! Stond een hele lastig lijn van 9 naar 10, stuurde beetje prut maar had makkelijk gepast. Alleen lag de fotograaf ongeveer als een sluipschutter achter 10. Mick zag dat en kwam ontzettend terug in tempo dus we knalden er ongeveer doorheen Eruit met een knal zullen we maar zeggen Kon die vrouw wel schieten anders waren we foutloos geweest. Super fijn gereden en nog een 8e plaats behaald!
Ohja dan baal je echt onwijs! Ik had laatst ook zo'n actie op wedstrijd, stond 'ineens' iemand vond Spook en hij sprong vlak voor een hindernis opzij, dat was bijna knie vs staander maar ging net goed gelukkig. Niet echt fijn
Wel netjes nog 8e plaats en fijn gereden is het belangrijkste!
paljaslaura
Geplaatst: 19-10-15 22:02
Aah dat was ook niet prettig geweest anders. Was allang blij dat Mick af ging maar manman wat voor een sufkop gaat recht achter een hindernis foto's staan maken met zo'n ienimieni lens dat je er wel bovenop moet gaan staan
Ik werk op een school en de meiden in de klas weten dat ik een schimmel heb. Bij iedere schimmel die ze zien zeggen ze dat ik er ook z'n een heb. Maakt niet uit welk ras of maat het is. De juf heeft ook z'n witte hihi
Mijn meisje afgelopen zaterdag in de cross
Jorteee
Geplaatst: 21-10-15 22:15
Aah ik houd van schimmels. Wat een mooi zadel capriootje! Mijn witte dondersteen:
Leuk beestje heb je! Zo wit wordt de mijne ook hihi
Suikerspinda
Geplaatst: 22-10-15 10:55
Wat een leukerd, Jorteee! Is 'ie een beetje goed wit te houden?
Kathy heeft sinds gister een nieuwe deken! De andere die ik had was net een maatje te groot (en veel te lang) waardoor de poep aan de binnenkant van de deken bleef plakken en daardoor haar benen ook heel ranzig waren.. Deze past beter en staat haar ook goed (ze had de bruine die voor haar stal hangt)
Nee, niet wit te houden haha. Hij is ook nog zo leuk om in de modderplassen te gaan stampen en spelen en ligt het liefst in zijn eigen poep. Mooie deken, blauw op wit blijft mooi!
Schoon houden is drama, die van mij had van de week de zwarte bagger op z'n oren zitten Echt een varken.
paljaslaura
Geplaatst: 22-10-15 22:24
Die deken heb ik ook Hij blijft leuk! Knapperd Jortee! Haha super leuk Elke
Ik ben gezegend met een schone schimmel Af en toe vieze plek op z'n kont of buik maar daar blijft het vaak wel bij.
Vientje
Geplaatst: 23-10-15 14:52
Die deken is echt leuk op een schimpie zeg!
Ik wilde een bovenaanzicht maken om te zien hoe het zwangere buikje zich ontwikkelt, maar kijk nou wat een leuke stippies overal
Tevreden en zowaar eens vrij schoon 100 dagen drachtig dametje Je ziet iig niet dat ik een uur ervoor zwarte modderkloeten uit haar oren heb moeten verwijderen
Wauw Vientje, die is wit AmberB, die van jou is ook nog mooi donker zeg! Leuk!
Wij hebben weer gesprongen Nadat ik er na een maffe actie op een inspringkruisje van 40cm af viel, ging het parcours een stuk beter Nu nog werken aan betere afstanden, meer meegeven en handen lager houden (: