Leek ons ook wel een nette pony!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tictac007 schreef:Wij zijn opzoek naar een leuke dressuur E pony, en deze leek ons ideaal.
maaar, de pony heeft maar 1 seizoen concours gelopen en loopt dus nog in de B.
(WPen om naar de L te gaan)
Wat vinden jullie van de prijs en de pony?
http://dieren.marktplaats.nl/pony-s/100 ... ind=1&df=1
ikke schreef:Tictac007 schreef:Wij zijn opzoek naar een leuke dressuur E pony, en deze leek ons ideaal.
maaar, de pony heeft maar 1 seizoen concours gelopen en loopt dus nog in de B.
(WPen om naar de L te gaan)
Wat vinden jullie van de prijs en de pony?
http://dieren.marktplaats.nl/pony-s/100 ... ind=1&df=1
Zie jij die pony maar eens in een buitenseizoen door de B te sturen, praten we daarna verder!
De adder onder het gras zou kunnen zijn dat de pony feitelijk groter is dan de 1,55 waarvoor ze wordt opgegeven. Enige voorzichtigheid met opnieuw meten zou dan op z'n plaats kunnen zijn.
Wanneer de pony daadwerkelijk zo braaf is als ze zeggen; quality remains, long after the price is forgotten (Henry Royce, die ja, van die auto's)
Tictac007 schreef:ikke schreef:Zie jij die pony maar eens in een buitenseizoen door de B te sturen, praten we daarna verder!
De adder onder het gras zou kunnen zijn dat de pony feitelijk groter is dan de 1,55 waarvoor ze wordt opgegeven. Enige voorzichtigheid met opnieuw meten zou dan op z'n plaats kunnen zijn.
Wanneer de pony daadwerkelijk zo braaf is als ze zeggen; quality remains, long after the price is forgotten (Henry Royce, die ja, van die auto's)
Conclusie, als we erheen gaan laten meten?
Lijkt het je verder een goede pony?
Tictac007 schreef:We zijn van plan om dressuur te gaan rijden, en af en toe een sprongetje.
Leek ons ook wel een nette pony!
Yelly schreef:Yelly schreef:Zal ik mijn eventuele eisen hier dan ook maar eens vermelden?
- Voorkeur voor een stokmaat tussen de 1.60 - 1.65
- Voorkeur voor een merrie
- Voorkeur voor veel aftekeningen
- Voorkeur voor een redelijk jong paard, maximale leeftijd 8 jaar
- Basis aangereden
- Voorwaarts, werkwillig
- Redelijk nuchter
- Gezond, vrij van stalgebreken
- Dressuur, recreatie
Ik spreek met opzet van voorkeuren en niet van eisen, want de vorige keer kwam ik ook met een heel ander paard thuis dan aanvankelijk gepland en ik had me geen leuker paard kunnen wensenHeel veel van geleerd en heel veel plezier van gehad
![]()
Aangezien mijn budget niet zo heel hoog is, ben ik best bereid wat van mijn wensenlijstje af te wijken![]()
Heb trouwens al wel wat aanbiedingen om via via paarden te gaan bekijken
Mocht iemand een paard hebben gezien dat binnen dit wensenlijstje past, dan hoor ik het graag
Tictac007 schreef:Even een vraag, kan zo'n pony, op zo'n jonge leeftijd zo braaf zijn als ze omschrijven?
driebergen schreef:FrieseMenner schreef:Sinds gister een nieuwe aanwinst namelijk Twisthoeve's (G) Rhydaman, over 2/3 weken komt hij deze kant op. Binnenkort gaan we opzoek naar een spangenoot, mochten jullie iets weten hoor ik het graag.
![]()
Deze in het 1.75 graag!!!!
x_kellebell schreef:http://www.sporthorses.nl/advertentie/p ... ekid/54547
U vraagt, wij vinden..![]()
Vind die van Friesmenner stiekem wel leuker..