Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
listiglistje schreef:welmoed__ schreef:dit is een van enige vossen die me nog wel aanspreekt.
maar vond hem op het filmpje in draf toch niet echt super lopen of ligt dat aan mij.
http://www.sporthorses.nl/advertentie/p ... zoekid/125
Beest is pas 3, net zadelmak en nog een slungel, niet dressuur (lux)gefokt, de prijs is ook niet hoog, dus wat verwacht je dan een megabeweger en/of een al goed afgericht paard?
welmoed__ schreef:Listiglistje, je had het ook even op een andere manier kunnen zeggen en in ieder geval het verwachten er achter weg kunnen laten, want daar heb ik het totaal niet over gehad!
golddigger08 schreef:hmmss ik ga ook is een poging wagen.. gister is een vriendin langs geweest en die heeft foto's gemaakt...
ik denk dat dit opzich een fijn plaatje is...
beentjes hebben ongeveer dezelfde driehoek alleen het neusje is iets achter de loodlijn.. ik had ervoor gesprongen dus vandaar het springzadel en de korte beugels..
brand maar los!!
Snoekiej schreef:Denzel (naam is nog onder voorbehoud) in zijn nieuwe stalletje
over Rhino, ik zou de komende tijd niet meer dan 1 paard per keer gaan kijken, en als je nog naar je eigen stal moet, eerst je eigen paard doen voor je gaat kijken. En iedere keer gelijk al je kleren wassen en zelf douchen als je terug bent.