IKbenEllen schreef:Ik hoop dat jij geen communicatieve funcie ambieert Kirsten...
Hoezo, kan ze de T niet uitspreken?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
IKbenEllen schreef:Ik hoop dat jij geen communicatieve funcie ambieert Kirsten...
Miryamk schreef:Niet op alle slakken zout leggen Es, doe maar door de rösti
_Jorien_ schreef:Stipje!! Wil dit even blijven volgen
Malibu_ schreef:Miryamk schreef:Niet op alle slakken zout leggen Es, doe maar door de rösti
HahahaMaar Es ik denk dat het een spelfout was..
Es79 schreef:Dacht ik ook, maar ik vond mezelf even heel grappig!![]()
![]()
Es79 schreef:Dacht ik ook, maar ik vond mezelf even heel grappig!![]()
![]()
IKbenEllen schreef:Es79 schreef:Dacht ik ook, maar ik vond mezelf even heel grappig!![]()
![]()
Een grappige bejaarde, waar zie je dat tegenwoordig nog....
IKbenEllen schreef:Es79 schreef:Dacht ik ook, maar ik vond mezelf even heel grappig!![]()
![]()
Een grappige bejaarde, waar zie je dat tegenwoordig nog....
IKbenEllen schreef:Sorry Malibu,ik word af en toe beetje flauw.
*zal het niet meer doen*
IKbenEllen schreef:verography schreef:idd, es kreeg ook eens te horen van iemand (wie zou dat nou zijn) dat ze 79 was. En dat heeft ze ook verleefd
Moi?
Kirsten_S schreef:ohh sorry hoor maar ik kan niet weten hoe jij mijn berichten leest. want toen ik het schreef heb ik het niet bedoeld hoe jullie het nu zeggen. en miss. moeten jullie het dan nog een keer lezen.
en met dat berichten lezen ben je wel eeen beeeetje laat mee want dat schreeuwen was al aan het begin van de vorige pagina
en logisch ook als jullie me aan gaan vallen en niet snappen wat ik bedoel en steeds maar opnieuw herhalen terwijl ik dat al gedaan heb.
Malibu_ schreef:[size=18]Waarom zou jij je paard laten slachten ? [/size]
Ik wil gewoon weer ff 'gezellig' een discussie veroorzaken over waar dit topic over moet gaan
IKbenEllen schreef:Oh was JIJ dat toen, dat vond ik echt zo'n superbak.
Sorry Malibu, ik doe het echt NIET meer nu
verography schreef:ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh als je iets schrijft moet je uit gaan van hoe het op mensen over komt, wat me nu heel erg nieuwsgierig maakt is je leeftijd als je dat al niet eens kan.