Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
joyce83 schreef:Nou hier wordt volgende week donderdag onze hopelijk nieuwe aanwinst gekeurd. Eerlijk is eerlijk, kruising rassen had ik normaal niet voor gekozen en kleur ook niet... Qua relaxtheid is hij heerlijk, eentje wat echt wel aandacht wil hebben. Het is een stevige, wel iets korter in de rug.
Comtois x Lusitano en vos kleur.
Babootje schreef:joyce83 schreef:Nou hier wordt volgende week donderdag onze hopelijk nieuwe aanwinst gekeurd. Eerlijk is eerlijk, kruising rassen had ik normaal niet voor gekozen en kleur ook niet... Qua relaxtheid is hij heerlijk, eentje wat echt wel aandacht wil hebben. Het is een stevige, wel iets korter in de rug.
Comtois x Lusitano en vos kleur.
Leuk. Ben benieuwd naar die kruising
joyce83 schreef:Helaas gaat de comtois x lusitano niet door. Eigenaresse kan hem dankzij hulp moeder toch zelf houden.
Hij zag echt als vos uit, doorgeven van zilver werd wat lastig als ruin.
Pytje schreef:he allemaal, al een tijdje volg ik jullie avonturen maar nu ben ik zelf aan de beurt. Ik ken uiteraard marktplaats en sporthorses, maar er zijn vast ook nog wel Facebookgroepen waarin paarden voor wortels op zoek zijn naar een ander huis. Mijn zoekskills schieten helaas tekort, ik vind maar 1 groep. Weten jullie welke er nog meer zijn?
Gulpje schreef:Pytje schreef:he allemaal, al een tijdje volg ik jullie avonturen maar nu ben ik zelf aan de beurt. Ik ken uiteraard marktplaats en sporthorses, maar er zijn vast ook nog wel Facebookgroepen waarin paarden voor wortels op zoek zijn naar een ander huis. Mijn zoekskills schieten helaas tekort, ik vind maar 1 groep. Weten jullie welke er nog meer zijn?
Oeeh leuk Py! Ik heb je net voor een hele zwik groepen uitgenodigd op Facebook. En er zit ook een verrassing tussen
Waar ben je precies naar op zoek?
Vanmiddag voor het eerst weer een paard bezichtigen sinds juni. Ik vind het heel spannend, hij is beeldschoon en 3 jaar oud.![]()
ikke schreef:Moep schreef:Dit zou dan gaan om een paard die het alleen in de galop vertoont, moet nog wel even kijken binnenkort. Dan kan ik verder oordelen. Maar ik merk ontzettend veel gemixte reacties in mijn omgeving. Terwijl ik nog niet eens iets heb gekocht
De meeste omgevingen zijn IWAB
- Ik Weet Alles Beter -
Electra63 schreef:Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinsten!
Heeft iemand weleens bij Julia Groenhart een paard bekeken of gekocht ?
de2js schreef:Heeft iemand hier ervaring met personen/ bedrijven die aankoopbegeleiding bieden?