Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SusanH schreef:De Hoge Veluwe is prive bezit. Dan mag je zelf bepalen wie er binnen komt en wie niet.
journee schreef:SusanH schreef:De Hoge Veluwe is prive bezit. Dan mag je zelf bepalen wie er binnen komt en wie niet.
Als beschermde dieren zoals de wolf al ongewenst binnen zijn, mag je ze helaas alleen niet helpen vertrekken. Dus het enige wat de mensen van het park kunnen doen is hopen dat de wolven uit zichzelf het park uitgaan en dan proberen te voorkomen dat ze weer terug naar binnen komen.
Dreamboy schreef:Mijn huis en het bijbehorende perceel zijn ook privebezit. Maar ik mag echt geen hekwerk van 1.70m of nog hoger neerzetten om de wolf buiten te houden.
Benzz schreef:Paintballen op een wolf?
Nyaleti schreef:Die berichten zie ik ook voorbij komen op FB ja. "Ivm bedreigingen kan ik alleen de omgeving doorgeven" maar wtf? Wat voor bedreigingen krijgt iemand naar zn hoofd als hij enkel en alleen doorheeft dat zijn schapen zijn vermoord? Dan ben je al persoon toch gewoon echt niet goed in je hoofd?
Ik zag gisteren een klein stukje op het nieuws. Dat wolven rustig over een hoog hek klimmen van een (nationaal?) park in NL en zo het park inkomen. Ze gaan nu betere hekken plaatsten. Weet iemand welk stukje ik bedoel? Hoezo zijn ze niet welkom in een natuurgebied? Waar ze dus reetjes kunnen eten, want dat moet toch? Moeten ze juist vee uit de wei plukken? Whatt?
Nyaleti schreef:Die berichten zie ik ook voorbij komen op FB ja. "Ivm bedreigingen kan ik alleen de omgeving doorgeven" maar wtf? Wat voor bedreigingen krijgt iemand naar zn hoofd als hij enkel en alleen doorheeft dat zijn schapen zijn vermoord? Dan ben je al persoon toch gewoon echt niet goed in je hoofd?
Ik zag gisteren een klein stukje op het nieuws. Dat wolven rustig over een hoog hek klimmen van een (nationaal?) park in NL en zo het park inkomen. Ze gaan nu betere hekken plaatsten. Weet iemand welk stukje ik bedoel? Hoezo zijn ze niet welkom in een natuurgebied? Waar ze dus reetjes kunnen eten, want dat moet toch? Moeten ze juist vee uit de wei plukken? Whatt?
rien10 schreef:En dat zou nu net eens de redding van het probleem kunnen zijn.
"he, wolfwerende hekken werken niet. Alle Bambi's en moeflons worden toch opgegeten".
Laat het maar gebeuren. Net zoals ik roep; laat ze maar naar de Randstad komen.