Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dan laten we de honden zich nog eens amuseren in de stal.
petraaken schreef:GEzien de vogelgriep die onder de wilde vogels heerst is het zeker niet verstandig om nu wilde vogels met je handen aan te raken of vast te pakken.
Ik betwijfel ook of mussen een walnoot kunnen dragen in hun bek.

ik heb genoeg tamme bontjassen om mee te knuffelen die dat ook daadwerkelijk leuk vinden,
Gezonde zwaluwtjes vers uit het nest moet geen probleem zijn 

Er komen raven op mijn arm in de nabije toekomst.
(tattoo)
Ze stuurde nog dat Vigo de wormen heeft, ja das een apart argument ten 1e maar Joy staat er bij dus is het een kwestie van tijd voor hij er ook heeft als ze niet allebei gedaan worden.
Ik vraag wel voor de zekerheid na of dat kan maar het is vrijdag een week geleden dus kwa ontstekinsgevaar/immuunsysteem dat belast wordt is het ergste door denk ik? Maar ik vraag het iig morgen nog. Zij moet dan alleen niet ook de equest er nog bij in duwen,
dat heb ik ook gestuurd dat ze dan alleen haar ontworming niet moet geven zodat ie niet over gedoseerd wordt. Maar ik probeer haar afhankelijk van wanneer ik aan de pramox geraak te bellen (dat ik zeker weet dat ze hem niet bij spuit) of af te spreken, we hebben sowieso iets dat stilaan beslist moet worden.