FleurSandro schreef:Dankjewel allemaal!! Ik ben helemaal blij met hem hihi vandaag nog een keer feest want vandaag is hij jarig
Dubbel gefeliciteerd dan, super veel plezier met je aanwinst!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Rosanna schreef:[ [url=m/Kx6wFS.jpg]Afbeelding[/url] ]
Helaas nog geen goede foto.
Ik ging voor een rijpaard (omdat een fries op het moment helemaal over de kop gaat)
Maar via via kwam ik bij deze knappe merrie uit ze hadden er 2 en was gelijk weg van Gepke
Ik ging voor een rijpaard (omdat een fries op het moment helemaal over de kop gaat)
Maar via via kwam ik bij deze knappe merrie uit ze hadden er 2 en was gelijk weg van Gepke
Luusje_Kviek schreef:Gefeliciteerd!!!
Ben vanmiddag bij een paardje wezen kijken maar ben ondertussen het vertrouwen wat kwijt. Paard was erg gevoelig en angstig, wat niet beschreven/gezegd was. Iemand heeft voorgereden en zag er oké uit, dus wou het zelf ook wel proberen. Helaas niet helemaal vlekkenloos en ging het paard zelfs rennen (terwijl er werd gezegd dat hij dat nooit zou doen...). Wel goed afgesloten, uiteindelijk ging het wel oké. Komt natuurlijk ook door de spanning van mijn kant af denk ik! Paardje was ook denk wat eenkennig, dus denk een samenloop van omstandigheden
Morgen weer een paardje op de planning! Hopelijk dat wel een succes
tita schreef:Ik zie helaas geen leuke paarden wel weer oude merrie gezien op MP ik snap niet dat die niet weggaat lijkt me heerlijk paard zeer nette prijs en keimak... dat zoeken de mensen toch
Voor mij iets te simpel kwa dressuur
Ketly schreef:Wat zoek je precies Tita?
Luusje_Kviek schreef:Gefeliciteerd!!!
Ben vanmiddag bij een paardje wezen kijken maar ben ondertussen het vertrouwen wat kwijt. Paard was erg gevoelig en angstig, wat niet beschreven/gezegd was. Iemand heeft voorgereden en zag er oké uit, dus wou het zelf ook wel proberen. Helaas niet helemaal vlekkenloos en ging het paard zelfs rennen (terwijl er werd gezegd dat hij dat nooit zou doen...). Wel goed afgesloten, uiteindelijk ging het wel oké. Komt natuurlijk ook door de spanning van mijn kant af denk ik! Paardje was ook denk wat eenkennig, dus denk een samenloop van omstandigheden
Morgen weer een paardje op de planning! Hopelijk dat wel een succes