Edit: even opgezocht

Haha lekker hard gewerkt dus Sizzle

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mrs_Midnight schreef:Oooh wat gaan jullie snel ineens allemaal! Stiekem een beetje jaloers op al die buitenrij en op het paard foto's....
Ik ben hier ook nog in 2021 hoor![]()
Graanoek gaat het al iets beter met je voet inmiddels?
Qua bit, hier oook een koos bitloos. Qua werk, we doen bijna elke dag iets, maar meestal clickerwerk en dan vooral denken. Dat lichaam moet nog een beetje in vorm komen, maar hij moet wel stevig uitgedaagd worden. Ben het longeren wel langzaam aan het opbouwen.
Het verhaal longeersingel gaat ergens op lijken. Na drie dagen kan hij aan zonder dat Tim de neiging heeft om te flippen, en durf hij er zelfs mee rond te stappen. Helemaal vertrouwen doet hij het nog niet.
Alle andere oefeningen gaan prima, hij wil alleen nog niet helemaal naast me staan als ik op een krukje/stoel ga staan. ik mag aan zijn hoofd zitten, zijn kont krabben, maar zijn rug is wel een dingetje. Des te groter de verrassing dat ik hem gisteravond gewoon mocht aaien daar! Dus ondanks dat het llijkt alsof hij niks oppakt gaat er veel rond in zijn bolletje.
Ook hier het plan om binnenkort de Chiropractor even langs te laten komen, maar eerst donderdag de tandarts. Vind ik best spannend....