Op het beestenboel forum staat nog een topic met meer foto's 
Edit: even opgezocht
[BB-ITP] Kitten.... smelt... <3Haha lekker hard gewerkt dus Sizzle
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Op het beestenboel forum staat nog een topic met meer foto's 
[BB-ITP] Kitten.... smelt... <3
. Ik heb nog geen processierupsen gespot op de weide maar er zijn wel eikenbomen, zal het eens checken vanmiddag!
Mrs_Midnight schreef:Oooh wat gaan jullie snel ineens allemaal! Stiekem een beetje jaloers op al die buitenrij en op het paard foto's....
Ik ben hier ook nog in 2021 hoor![]()
Graanoek gaat het al iets beter met je voet inmiddels?
Qua bit, hier oook een koos bitloos. Qua werk, we doen bijna elke dag iets, maar meestal clickerwerk en dan vooral denken. Dat lichaam moet nog een beetje in vorm komen, maar hij moet wel stevig uitgedaagd worden. Ben het longeren wel langzaam aan het opbouwen.
Het verhaal longeersingel gaat ergens op lijken. Na drie dagen kan hij aan zonder dat Tim de neiging heeft om te flippen, en durf hij er zelfs mee rond te stappen. Helemaal vertrouwen doet hij het nog niet.
Alle andere oefeningen gaan prima, hij wil alleen nog niet helemaal naast me staan als ik op een krukje/stoel ga staan. ik mag aan zijn hoofd zitten, zijn kont krabben, maar zijn rug is wel een dingetje. Des te groter de verrassing dat ik hem gisteravond gewoon mocht aaien daar! Dus ondanks dat het llijkt alsof hij niks oppakt gaat er veel rond in zijn bolletje.
Ook hier het plan om binnenkort de Chiropractor even langs te laten komen, maar eerst donderdag de tandarts. Vind ik best spannend....

Hij is echt leuk haha, grappig, weer zo'n ondernemend ding in huis
De andere twee liggen alleen maar te maffen, of zijn buiten

) dus die heeft even semi vakantie gekregen maar we hebben gister wel in het trailpark gespeeld en kijk dit:

Maar waar is dat stipje ineens vandaan gekomen inderdaad
En in het water!! Knap!!! 

Hoe groot is hij nu? Hij heeft veel body seg! Wel k¨t van de onregelmatigheid, hopelijk snel over, hier hebben ze het ook wel al eens als de smid is geweest
dat is dan wel het leuke aan zelf fokken 

zo heeft mijn merrie me namelijk n keer volledig verrast, die kende koeien maar dus geen bonte koeien en ik ging gewoon heerlijk in de buitenbaan rijden wetende dat de buurman zijn lading koeien daarnaast op de wei had staan... ging prima tot zo'n semi wit kreng dr kop omhoog deed en boehoe zei terwijl we dus net erop aan reden. Kan je vertellen dat ik nog nooit zo snel aan op het andere uiteinde van de bak geweest ben (die was zeker 70mtr lang als ie al niet langer was)
Ja.. koe word uitdaging. Maar zelfs zwarte vlekken op t asfalt is al heel bijzonder
mijn Held. 

), toen Jill gezegd dat dat beest prikkeldraad voor zn neus had en dus haar echt NIET op kom vreten om vervolgens in n deuk te liggen omdat madam Jill al snurkend en snuivend schoorvoetend richting koe wandelde

Daar leek die van mij peanuts bij
Krijg je nog een keer een foto om te zien of er iets gebroken is? Ik kan me voorstellen dat er nu amper iets te zien is vanwege de zwelling. Wel lekker vaag dat ze je zonder enige toelichting naar huis hebben gestuurd
Wat een gaaf gevoel is dat hè, als ze alles zo goed oppakken? Oooh, en die poezel!!!
Ik word er spontaan hebberig van
Ik heb in het verleden 2x een nestje Maine Coons gefokt, dat was echt geweldig mooi
De poes is inmiddels al een aantal jaren dood en ik heb nu nog 1 zoon van haar, die inmiddels ook alweer 13,5 jaar oud is. Ik heb me voorgenomen om, als hij er niet meer is, weer 2 kittens aan te schaffen. Eerder wil manlief er niet aan want beestenbende hier
Geniaal
en die foto met je eerste zelfgeknoopte touwhalster..Hij kijkt echt zo van: moet dit nou? Mijn neus is echt niet zo lang hoor 
Knappe dames hoor. Wat is er met Dory gebeurd, als ik vragen mag?
en zo verder. Ik heb dat met alles waar hij mee te maken krijgt gedaan en dat heeft, denk ik, heel erg goed geholpen want hij kijkt niet op of om als ik weer eens met iets kom aanslepen.
Op de stal waar ik een tijd gewerkt heb (100 jaar geleden) werd daar gelijk korte metten mee gemaakt. Alleen voor het dekken mag de slurf eruit en tijdens het werk moet ie mooi opgerold binnen blijven. 't Zijn net mannen, zodra dat ding buiten is wordt er niet meer met de hersenen gedacht maar met Harry onderaan de buik
En ook al een echte buitenrit gemaakt!
En toch ook de verleiding niet kunnen weerstaan om er even op te gaan zitten
Ben je inmiddels alweer neergestreken van je roze wolk?
Daar ben je nog goed vanaf gekomen gelukkig en fijn dat je het vertrouwen weer terug hebt
Hopelijk is je instructrice er snel weer bovenop. Wat Sizzle zegt vind ik ook. Er wordt vaak maar zomaar aan het dier gefrot en gerommeld zonder dat er rekening wordt gehouden met hoe het dier zich daarbij voelt. Ze moeten alles accepteren en ok vinden. Erg slechte eigenschap vind ik dat.

Fijn dat Bel het bit nu zonder angst aanneemt en lekker voorwaarts is 
Zowel kitten als Dije haha. Tamme, mijn andere Fries heeft inderdaad artrose en hebben we pasgeleden weer behandeld, hopelijk slaat het aan en hebben we nog geen vervanging nodig
Maar Dije is in principe 'voor de handel', als in: we gaan 'm de komende maanden in zijn tempo beleren en of voor, of na de winter te koop zetten. Zo heb ik steeds per 1-1.5 jaar een paardje om zo op te pakken, vind ik leuk
En vind het ook leuk om ze dan te matchen met de juiste persoon 
Mooie oortjesfoto 
Ik doe het je niet na. Hoe is het met je veulen trouwens?
) en hij is vandaag zonder hinniken of briezen erlangs gelopen. Maar ik had hem eergisteren ook in het gangpad 'vast' (touw over mijn schouder) naast een stal met merrie erin en daar deed hij ook niks op. En hij vindt het niet fijn om te moeten draven met zijn slurf eruit, dus hij doet hem vanzelf wel terug
Vind ik ook niet erg als hij hem eruit hangt, als hij maar op mij blijft letten.
Vrouwtje, hier heb je je bad terug. Ik ben klaar met badderen