Mamma van Kyara

[RIJ-ITP] Eliana, lekker werken in het zonnetje
Hopelijk heeft zij ook dat achterbeen.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Zon enorm dikke vacht is er nou eenmaal niet af met 2 weekjes. Hij is er bijna doorheen.
Ben benieuwd naar een filmpje!

Ik kom geen paard meer tegen met een wintervacht, zelfs mijn shetlanders zijn al glad en kort.
Hij doet het goed he?
Wordt met de tijd wel beter als je wat meer vertrouwen in hem krijgt onder het zadel.
Rot eind rijden maar echt zin in.
Dus elke dag even lekker poetsen, dan gaat het wel hard

Heb je het leuk gehad bij paard & koets? Wij wel, heerlijk weer en leuke clinics gezien.
Gelukkig goed afgelopen.
Mn vriend moest 3x van zn fiets stappen om haar ergens langs te begeleiden. Voor de wagen vind ik toch altijd dat je een stuk kwetsbaarder bent hoor.
Nu alles zelf gedaan en alles los. Ook al was ik gespannen. Lars was niet gespannen Haha stond voor de foto alweer te slapen

. Is ze al wat wakkerder inmiddels? Komende week zou het weer wat kouder worden wie weet helpt dat ook! 
De voorkant was goed zat, probeerde ook te basculeren, achterkant weet ze nog niet wat ze er mee moet haha. Leuk naar paard en koets!
Lekker ontspannen dus, dat kan Lars ook!
Lukt al vrij aardig gelukkig.

Hemel, dat is geen pretje nee...
. We hebben gisteren ons nieuwe vriendje Rico opgehaald van een opvang voor straathonden uit Bosnië en Kroatië. Een geweldig lief ventje van bijna 6 maanden oud:

Nouja... even... zaterdag al
Nee we oefenen niet meer. Daar word het niet beter van. Fijn dat ze braaf was aan de longe. Ik heb ook niet zoveel gedaan met dr warmte..
Balen zeg van zijn eczeem! 

Ik heb niet meer geoefend.
). Het is zoveel leed en ellende voor die paarden.
Vorig jaar deed ze hetzelfde en het lijkt niet op zomerexzeem. Allee even een beetje jeuken. Maar niet erg
Ik snap de fokkers in dit verhaal dan ook echt niet.
Hij ziet er moe uit 
Maar ik wil niet longeren want dan brengt ze haar hoofd omlaag en dus ook haar schouder. Terwijl ze met de keuring hoofd en schouder omhoog moet lopen. Dus dat gaat tegen mijn gevoel in. Aangezien ze aan de hand al neerwaarts loopt is het lang en laag longeren niet zo slim. Dus vandaag gereden en morgen nog even kort. Nog maar eventjes!!
Maar wel braaf