Weinig nieuws, er zit echt bijna geen vooruitgang in nu. Ook geen verslechtering maar ik vind dit helemaal niks.
Het gaat nu nog om een stukje van 1cm x 2cm aan de rechterkant van zijn straal maar die wordt maar niet hard. Na de operatie is er in het midden van zijn straal een dikke knobbel gegroeid maar die is wel keihard, ik denk dat die gewoon met 'normaal' kappen eens weggehaald moet worden maar we hebben hem nog niet normaal kunnen bekappen. De dierenarts is redelijk positief maar ik ben er helemaal klaar mee. Duke flipt 'm al wanneer hij ziet dat ik achter hem ga staan, dan hoef ik hem niet eens aan te raken. Die heeft het ondertussen ook wel ongeveer gehad.
Het enige positieve is dat hij het verder wel 'goed' doet. Hij is altijd blijven eten en drinken, niet afgevallen, zijn benen jeuken licht tot matig wat ik wonderbaarlijk goed vind na 6 maanden. Hij is niet stout op stal, is rustig ook wanneer de veulens overdag naar buiten gaan. Hij is het 'gewend' nu. Ik haat dat maar dat is wel even het beste scenario dat we konden krijgen. Als ik zie hoe Dexter na een maand gezelschapspaard dikke stalbenen kreeg hadden we het erger kunnen hebben op dat vlak.
Hij is gelukkig ook altijd lekker behulpzaam.

Dina staat dan weer wel met jeukbenen, die heeft dat toch vaak zo een vlaag pfff.
Dus die donderdag maar weer helemaal behandeld, morgen nog eens. En dan nog eens een spuit Dectomax
dat wilt ook altijd wel helpen. Gelukkig is die voor haar doen wel nog lekker rond, vorig jaar was ze erg ingevallen na de winter dus hopelijk kunnen we haar nu mooi op gewicht houden. Ze krijgt duivelsklauw en MSM bij voor haar stijve gewrichten, kleefkruid en goudsbloem voor haar benen, fingers crossed

Zondag was het 8 jaar geleden dat ik Dexter kocht in Engeland

8 jaar alweer, ben zo blij met 1 normaal paard. Is dat stom om te zeggen? Ja maakt me ook niet uit eigenlijk.
Heb er verder helemaal geen lol meer aan zo. In mijn vrije tijd ben ik aan het voeren, uitmesten, benen aan het verzorgen, verband aan het wisselen of op en af aan het rijden voor nieuw verband. Mijn rekening is letterlijk geplunderd, Dexter doe ik geen plezier met plezierritjes en Dina heb ik op pensioen gezet. Die hoeft niks meer.
Ik ben rond aan het kijken om terug iets van manege-achtige rijlessen te doen omdat ik paarden nog eens leuk wil vinden maar dan komt weer de DA rekening binnen van de maand die om is en dan denk ik "veel plezier maar welke sugardaddy gaat jouw rijlessen betalen"

Oké klaagzang over voor vandaag, had er gewoon even geen zin meer in