Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Inxs schreef:mirjamalvaro schreef:Zo vandaag is weer stukje gefilmd. Beeld toch weer anders dan gevoel ( beter gelukkig). Toch handig dat je dan zo terug kan kijken.
Haha, nou jij blij! Ik heb het vaak andersom, goed gevoel met rijden en als ik het terug zie denk ik 'wat ben ik een stakker'
mirjamalvaro schreef:1e filmpje zie ik niet dat hij over de schouder valt, dan gooit het paard echt de schouder helemaal naar buiten.
2e filmpje denk wel bekken kanteling.
Promisse schreef:bij het tweede filmpje van Inxs lijkt het voor mij eerder dat ze juist de achterhand wat naar binnen zet.... Overigens naar mijn idee op de goede manier en ja dan voel je haar bekken kantelen.
Wat vind je zelf dat je aan het doen bent?
proven02 schreef:Dan ga ik proberen wat meer gelijkmatig contact te houden sjolvir dankje! Ik ben al gauw te bang dat ik teveel met mijn hand doe waardoor ik juist te weinig doe denk ik...
Klopt inderdaad mirjam dat ze zo plakt, voorlopig even niet meer wijken dan tot ze weer rechtuit wil lopen. Overgangen en tempowisselingen doe ik best veel al dat is zeker een goede.
Is dat dat jonkie mirjam waar je net pas mee bent begonnen? Ik vind het er goed uit zien hoor volgens mij precies zoals het hoort bij een die pas net onder t zadel is. Ze accepteert het contact grotendeels al af en toe in draf nog niet maar ze loopt braaf rond rustig ook netjes op weg zou ik zo zeggen.