_Reneee schreef:Haha, ja stel je voor dat de anderen haar pesten farahdiba46![]()
Wat zien ze er allemaal goed uit! Geronimo is ook echt knap. Lamar is echt al een paard joh, zo weinig puppy. Hopelijk knapt hij snel weer op! Altijd naar die castraties. Maar ik ben nog steeds elke dag blij dat ze eraf zijn. Vooral als ik hem in de wei lekker zie ravotten met zijn vriendjes. Dat had ik hem niet af willen pakken.
Ik heb vandaag een start gemaakt met Parelli. Me ingeschreven voor de Savvy Club en al veel gelezen en gekeken, heel leuk!
Tijdens voertijd al even geoefend, dus meneer vond het maar lastig om zijn concentratie erbij te houden. Hij is trouwens sowieso snel afgeleid en hij pakt op dit moment alles in zijn mond. Het is echt net een klein kind. Doen die van jullie dat ook?
[ [url=m/gSajns.jpg]Afbeelding[/url] ]
We konden de Friendly Game wel meteen afstrepen, hij vond het allemaal wel primaElke dag verbaast het me weer hoe nuchter hij is. Ook precies waarom ik voor een Tinker ben gegaan, maar hij maakt het ook echt waar.
[ [url=m/aIHZPp.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat een mooi touwhalster, staat hem goed

Jack wil ook altijd alles in zijn mond stoppen, maar dat maakte het bijvoorbeeld wel makkelijk om hem gisteren vitaminespuit te geven. Hup, die mond in