peetje82 schreef:Roos gaat goed he!!! Zag het op fb, en wat een scheet van een veulen!
Leuke filmpjes ook , leuk om het verschil te zien!
Mooie dekjes zeg, leuke combi!
KWPN en KNHS zijn idd aan elkaar gelinkt, gelukkig wel!
Ik zou normaal zondag van start gaan, maar de wedstrijd gaat niet door, er is een eindje daar vandaan rhino vastgesteld dus heel verstandig.Maar wel jammer op zich.Nu hoop ik dan maar dat er nog 3 afmelden voor de finale van de horsefood zodat ik daar nog aan mee kan doen

Rot Rhino ook, vind het allemaal maar niks, hopelijk is het snel weer rustiger..
Ik zal voor je duinen dat er 3 afmelden. 
anonymous1 schreef:Leuke foto's komen er voorbij, van zowel paarden als dekjes. Sinds ik mijn paarden aan huis heb investeer ik vrij weinig meer in dekjes en rijbroeken enzo. Niemand die het ziet haha.
Leuk dat er mensen al zo actief gaan starten. Ik kan ook niet wachten. Nog 5,5 week en dan is Guusje uitgerekend. Ik kan niet wachten.....
En die laatste loodjes duren het langst!
_Anneruth schreef:Snap ik hoor Pradadaan

.
Zo'n behandeling is voor die jonge paarden niet verkeerd, nu kunnen jullie weer lekker aan het werk.
@Kady: wat gebeurde er?
Ahh.. heeft Roosje een veulen? FOTO!!!
Ik heb mezelf verwend met twee supergave dekjes van RG Italy. Het leuke aan dit merk is dat je ze helemaal zelf kan samenstellen in enorm veel variatiemogelijkheden.
[
Afbeelding ]
Woei die dekjes zijn inderdaad gaaf! Stuur maar door hoor!
Giv wordt steeds knapper, heb ook gereageerd in je topic Pradadaan!
Belle heeft ook weer een eigen topic! [KS-ITP] Belle-Monster maakt tijd voor het vrouwtje