En dan heb je een opvallend dier! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
En dan heb je een opvallend dier!
FlairS schreef:Gistermiddag is mijn nieuwe aanwinst gebracht!
Een 10 jarige stermerrie met de naam Vanessa (Hemmingway x Schalkhaar)
Heel groot voor mijn doen, ben gewend aan NRPS'ers met een maximale stokmaat van rond de 1.55m
Afgelopen zaterdag heeft haar oude baasje voor de eerste (en laatste x) gestart in de Z2 en heeft daar een winstpunt binnengesleept zodat ze nu ook het Sportpredikaat heeft.
Maar het belangrijkste is dat ze een zeer koel karakter heeft en dat heb ik de afgelopen jaren gemist. Ik ben met dit type paard 30 jaar terug in de tijd gegaan en hoop met haar net zo veel plezier te gaan krijgen als ik in die jaren gehad heb!
Mijn zoektocht is hierbij ten einde....
ninz schreef:Godsamme! Dat paard waar we wezen kijken is net röntgenologisch afgekeurd! Hadden de foto's even doorgestuurd naar onze dierenarts voordat we ook maar iets van een keuring gingen doen, bleek namelijk een hoefsmid te zijn (http://www.röntgenservice.nl) die haar heeft goedgekeurd, maar daar dacht onze dierenarts net wat anders over... AAARGH wordt er echt niet goed van zeg! Alles wat tot nu toe echt potentieel voor ons was, afgekeurd en niet zo'n beetje ook en er gaat zo belachelijk veel tijd in zitten, niet normaal!
Echt even een flinke domper dit weer!
. Wel leuk beessieUltimOo schreef:Doel is weer de sport in, dus ja dan is het een beetje twijfel. Begreep wel dat het op een gunstig plek zit, op de voorkant, dus niet tussen de gewrichten.