Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ikke schreef:[
Maar hoeveel van "onterecht goedgekeurde" paarden heb jij later problemen zien krijgen?
Het punt is niet de keuring, maar de waarde die er (onterecht) door de goegemeente aan wordt toegekend......
moonprayer schreef:bij ons op stal zijn 2 paarden te koop gekomen, (pensionstal, geen trainingsstal)
ik heb nu alleen nog beknopte info, maar kan wel even informeren naar meer als er interesse is.
1 merrie, naam begint met de V. (weet zo niet haar leeftijd uit mijn hoofd, zal 10 zijn?
super fijn na te rijden, M niveau
kleur donkerbruin.
stokmaat weet ik niet precies, ik schat 1.68![]()
mooi rond type.
andere is een ruin, super vrolijk en lief paard, ook geschikt voor beginners.
is Z1 geklasseerd en kan de wissel.
springt super braaf en goed. als je met hem op buitenrit gaat is hij wel heel vrolijk en frismaar wel te houden.
hij is donkerbruin en ik denk wel 1.70+
InekeN schreef:Zoekt iemand nog een 7j zwarte merrie van 1.68 hoog, B springen met veel wp's en nu dressuurgereden, zo'n beetje M1 niveau? Al helemaal RX en klinisch goedgekeurd zonder bemerkingen, verkeersmak en nuchter maar niet sloom. Hoorde dat paard van mijn lesgeefster's man te koop is. Zij rijdt hem nu tijdelijk. Zag ze poosje geleden bezigNiet verkeerd! Was een hoop gedoe op het erf maar paard bleef onverstoorbaar.
Yelly schreef:Zal ik mijn eventuele eisen hier dan ook maar eens vermelden?
- Voorkeur voor een stokmaat tussen de 1.60 - 1.65
- Voorkeur voor een merrie
- Voorkeur voor veel aftekeningen
- Voorkeur voor een redelijk jong paard, maximale leeftijd 8 jaar
- Basis aangereden
- Voorwaarts, werkwillig
- Redelijk nuchter
- Gezond, vrij van stalgebreken
- Dressuur, recreatie
Ik spreek met opzet van voorkeuren en niet van eisen, want de vorige keer kwam ik ook met een heel ander paard thuis dan aanvankelijk gepland en ik had me geen leuker paard kunnen wensenHeel veel van geleerd en heel veel plezier van gehad
![]()
Aangezien mijn budget niet zo heel hoog is, ben ik best bereid wat van mijn wensenlijstje af te wijken![]()
Heb trouwens al wel wat aanbiedingen om via via paarden te gaan bekijken
Yelly schreef:Mijn merrie is dus heel recent ingeslapen en ondanks dat ik haar enorm mis, mis ik het ook gewoon om wat om handen te hebben.
Maargoed, als blijkt dat ik niet kan slagen met mijn budget, dan stel ik een eventuele aanschaf wel een tijdje uit, ik wil sowieso niets overhaasten. Ik heb dan wel mijn box aangehouden op stal, maar dat betekent niet dat er in die box zo spoedig mogelijk weer een paard moet staan. We hebben de afspraak dat ik mijn plekje voor maximaal drie maanden aanhoud.
Linni_ schreef:Ik ben vanmorgen wezen kijken bij de 4-jarige oscar. Leuk diertje, maar nog erg baby voor een 4-jarige. En erg verwend, totaal geen respect voor mensen..
Tictac007 schreef:Wij zijn opzoek naar een leuke dressuur E pony, en deze leek ons ideaal.
maaar, de pony heeft maar 1 seizoen concours gelopen en loopt dus nog in de B.
(WPen om naar de L te gaan)
Wat vinden jullie van de prijs en de pony?
http://dieren.marktplaats.nl/pony-s/100 ... ind=1&df=1