lees de berichten nou is goed die andere mensen hier typen! Je wilt alleen maar gelijk hebben.. en schreeuwen en vloeken helpt niet hier veel.. dan verwijs ik je graag door naar de ----> Regels

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Kirsten_S schreef:dat weet ik maar de gedachten er al aan dat ik niet weet wat er mee gaat gebeuren
want 'hetzelfde' (niet précies hetzelfde voordat er wordt gezegd dat je het daar niet mee kan vergelijken) met paardenhandelaren dat ze je hebben voorgelogen met het paard en dat ie ineens doodziek is...
Lielle schreef:Kirsten, nog een keer en dan schie dik uit met deze discussie. Je komt hier binnevallen, roept wat over slachten., inslapen, dierenvreinden etc. Je wordt gevraagd om je mening te onderbouwen, je begint te vloeken en te schreeuwen (hoofdletters), en dan vind je het vreemd dat je daarop gewezen wordt. Dat is gewoon geen fatsoenlijke manier van discussieren.
Lielle schreef:Kirsten, nog een keer en dan schie dik uit met deze discussie. Je komt hier binnevallen, roept wat over slachten., inslapen, dierenvreinden etc. Je wordt gevraagd om je mening te onderbouwen, je begint te vloeken en te schreeuwen (hoofdletters), en dan vind je het vreemd dat je daarop gewezen wordt. Dat is gewoon geen fatsoenlijke manier van discussieren.
Miryamk schreef:Maar daar gaat dit topic toch helemaal niet over?!
Kirsten_S schreef:nou er zijn best wel wat verhalen hier op bokt van mensen die bedrogen zijn door hun handelaar
Lielle schreef:Maar dat is hier toch totaal niet relevant? Ik ben het volkomen met je eens dat je de plicht om te zorgen dat je paard niet in een of ander circuit verdwijnt, maar als je echt zelf niet naar een slachthuis wil, kun je wel iemand anders vragen om dat te doen.
Malibu, ik ben wiki coordinator (dus houd me bezig met de online encyclopedie) en dat heeft niets te maken met modereren. Ik ben hier dus volkomen op persoonlijke titel en dat geldt ook voor het bericht dat je aanhaalt.
Kirsten, ik zegt toch ook niet dat je het nog een keer moet onderbouwen? Ik probeer alleen uit te leggen waarom er zo op je gereageerd wordt.
Kirsten_S schreef:ik moest het toch uitleggen !!!! het staat op de vorige bladzijde!!
er hoort nog wat anders bij!
Kirsten_S schreef:heb ik al gedaan
Kirsten_S schreef:jaaa en al die puntne heb ik net uitgelegd
Lielle schreef:Zet nou eens rustig je verhaal op een rijtje.