Jeeeeeeej, knappe Dije!

Anouk en Mac ook al zo lekker bezig, knap hoor.
Is Mac niet per ongeluk gestoken door een mug bij zijn oog?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Anouk_H schreef:@Phuddle Lekker zo'n behandeling! Wil ik voor Mac ook zeker nog een keer doen!
@psvanlot Oh oeps, wat onhandighopelijk is alles redelijk te repareren! Mac wil ook altijd krabben maar precies om deze reden ben ik daar heel streng in, schuren doen we pas als alles van je lijf is, en als extra beloning pak ik er dan een goede borstel bij om zijn hoofd goed te schuren
Gelukkig was Mac zijn oog vandaag weer een stuk beter! Had hem gewoon weer open alleen er om heen was het nog wat dikker dan normaal, verwacht er binnen 2 dagen helemaal niets meer van te zien
fransje23 schreef:Leuk geschreven, Phuddle! Klinkt als een goede aanpak en behandeling!
Nog even genieten van laatste weekje verlof!
Hoe wilde aan haar hoofd krabben? Of gi g ze jeuken aan haar voorbenen, PSvanlot? Ik probeer mij een voorstelling te maken![]()
Flut van je spullen nog fluttender van haar zere mond nu. Hopelijk geen al te slechte ervaring.
Fijn dat het oog van Mac weer de goede kant op gaat.
Wij hebben vandaag weer een ronde duin gemaakt. Erg mooi en gezellig maar ook erg stoffig. Dit keer waren we met z'n drieën. Derde paard was nieuw voor Joya maar dat ging prima. Ook mooi als oefening. Heb geoefend met wat achterblijven zonder dat ze druk mocht doen. Ging na een correctie goed![]()
Nieuwe paard werd op een gegeven moment wat onrustig van de steekbeesten. Ze liep druk te doen vlak achter Joya die dat zowaar niet echt oppakte. Het is ook heel erg fijn dat Joya niet zo een heks van een merrie is. Daar heb ik al twee exemplaren van gehad, zo ongezellig![]()
Ook voor het eerst hekjes naar de begrazing opengemaakt vanuit het zadel.
Eigenlijk een rit met veel mijlpaaltjes!
Ook nog bericht gehad dat mijn zadel klaar is! Wordt binnenkort geleverd
PSvanLot schreef:Bij mij mogen ze het met een hoofdstel/halster aan, nergens tegen aan. Super zonde van het rete dure materiaal!
En dan krijg je dus ook van dit soort domme ongelukjes.
Alleen als er niets aan het hoofd zit mogen ze krabben zoveel ze willen.