Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
farahdiba46 schreef:_Reneee schreef:Ik heb hem toevallig ook net gemeten. Schoft 1.38 en kont 1.46Geen idee hoe groot hij zal gaan worden...
De schoft gaat sowieso de kont nog achterna, dus 1,46 heb je al in je zak
KittyDylan schreef:die eerste foto geweldigIk heb Fflur deze week enorm staan pesten![]()
Koningsdag:
[ [url=m/1shLFh.jpg]Afbeelding[/url] ]
Deze week mocht ze ook nog wel lekker los rond struinen achter het huis! (Alles afgesloten) Van te voren op deze plek nog los mee stap-draf-galop geoefend wat ze ook braaf deed. Dus als beloning dit en ze vond het fijn!
[ [url=m/P8YZr3.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/t0qEke.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/wPKICY.jpg]Afbeelding[/url] ]
En deze gave foto gemaakt
[ [url=m/zh11hA.jpg]Afbeelding[/url] ]
Kabayo schreef:die eerste foto is erg mooi zo bij die bloesemHmm ik heb blijkbaar iets met ontstippen.. Haak maar weer in.. Hele heftige maand achter de rug gehad...
Wel een fotoshoot gehad met Zilver
[ [url=m/F152uf.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/gPcr0c.jpg]Afbeelding[/url] ]
En vandaag voor de allereerste keer gewassen. En gister voor het eerst uberhaubt afgespoeld. Ik ben trots! Ze was ook echt super vies
[ [url=m/AlvbZQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/f33YD3.jpg]Afbeelding[/url] ]
En ik train haar twee keer per week 10 minuten aan de longe. Dit voor de keuring. Dit doet ze ook super
[ [url=m/vcTb3b.jpg]Afbeelding[/url] ]
puppy1128 schreef:wat leuk gedaanJa dat denk ik ook hoor. Zeker als ie een stuur heeft. Al kan ik hem al naar rechts sturen met stem.
Ik heb 2 honden die je naar binnen sleuren als ze de praktijk zien. Wat Elano doet geen idee. Ik hoop dat ie het gewoon niet erg vind.. Want dat meesleuren naar de DA hoeft natuurlijk niet.
Vandaag is Mini Elano gearriveerd!
Gemaakt door Wolliewat op FB. Hij lijkt er echt op! In het echt is hij zelfs nog mooier!
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Annikoe schreef:Kun je niet vragen of hij tussen de merries geplaatst kan worden Biancalaylo? Jack staat ook tussen de merries omdat hij idd ook te 'soft' zou zijn voor de hengsten.
biancalaylo schreef:Annikoe schreef:Kun je niet vragen of hij tussen de merries geplaatst kan worden Biancalaylo? Jack staat ook tussen de merries omdat hij idd ook te 'soft' zou zijn voor de hengsten.
Dat gaat nu nog niet meneer is nog hengst haha.
Maar hopelijk kan die geholpen worden eind mei begin juni.
Maar dan moeten we nog minimaal 6weken wachten voor die safe is dus dan zijn we alweer bijna het seizoen uit..
farahdiba46 schreef:Annikoe lezen
biancalaylo schreef:Annikoe schreef:Kun je niet vragen of hij tussen de merries geplaatst kan worden Biancalaylo? Jack staat ook tussen de merries omdat hij idd ook te 'soft' zou zijn voor de hengsten.
Dat gaat nu nog niet meneer is nog hengst haha.
Maar hopelijk kan die geholpen worden eind mei begin juni.
Maar dan moeten we nog minimaal 6weken wachten voor die safe is dus dan zijn we alweer bijna het seizoen uit..
Lamarxhorse schreef:Ik stond gisteren bij mij in de hengstengroep maar ze zagen me niet eens.. bleven gewoon grazen en liepen eerder weg van me dan dat ze kwamen dwingen..
Misschien wordt het naarmate het seizoen ook wel weer minder omdat t minder interessant is?