. Gideon gaat trouwens echt heel fijn! Hij doet enorm zijn best en is geconcentreerd op mij. Lief paard
. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
. _Anneruth schreef:Ik had het nog veel gekker, mijn paard stond al geregistreerd bij de KNHS en ik kon zo een pas aanvragen. Duurde nog geen week voor ik hem in huis had. Misschien kan je ook kijken of jouw paard er toevallig al tussen staat?
Kaitlyn schreef:_Anneruth schreef:Ik had het nog veel gekker, mijn paard stond al geregistreerd bij de KNHS en ik kon zo een pas aanvragen. Duurde nog geen week voor ik hem in huis had. Misschien kan je ook kijken of jouw paard er toevallig al tussen staat?
Wie? Gideon?
Ik kan even kijken, maar ik heb zo het vermoeden van niet.. Heb haar zelf met 2.5 bij de fokker vandaan gehaald waar ze altijd in het weiland heeft gestaan.![]()

Niet dat ik niet train, maar ik maak me er gewoon niet druk om. Ik heb met mijn vorige merrie nog nooit geen winstpunt gereden, dus ik probeer gewoon relaxed er mee om te gaan. George mag lekker in de B hobbelen, en tja, wat dan nog als hij de halve proef stil staat (bij wijze van spreken)? Het gaat gewoon lekker om de ervaring en dat hij langs witte hekjes durft te gaan lopen. Ik ben nooit zo van 'voor het eggie' omdat ik er zelf dan te veel druk op ga leggen. Ik heb gemerkt: hoe minder druk ik bij mezelf en bij m'n paard leg, hoe beter het gaat. Dan kom ik veel meer aan rijden toe dan gespannen rond stuiteren.
.

Heb zelf nog wel even alle gegevens gecheckt (geboortedatum, vader vooral
) en toen vroeg ze: er staat hier dat ze 1.63 m is. Ik zo: Uhh, ja als ze dat haalt.. Denk dat ze 1.60 is nu maar heb haar al een poos niet gemeten. Ze gaf aan dat de grootte die er staat niet veel uitmaakt omdat er op de startpas toch Paard komt te staan. Dus ze mocht het zo laten staan, vind het wel een mooie stokmaat als ze dat gaat halen. 
.
.
Hoe verzinnen ze het!
Vind het altijd spannend om zulke dingen online te zetten en wat mensen er dan van vinden. Ben wel heel trots op haar en wachtte in eerste instantie liever nog even met starten. Maar mijn instructrice roept al sinds november of december dat ik moet gaan starten. Ben wel blij dat ik nog even gewacht heb, het is nu allemaal wat constanter en minder rommelig. Eerder bij die overgang halt houden - weg stappen - weg draven dan wapperde ze een beetje alle kanten op omdat ze dat echt heel moeilijk vond. En als ze iets heel moeilijk vond of moe werd dan ging ze heel hard om er dan toch doorheen te komen.
Die dingen zijn we eigenlijk helemaal overheen en nu voelt het voor mij ook goed genoeg om voor het echie op pad te gaan. En of ze ons winstpuntwaardig vinden dat zie ik vanzelf wel, als we maar lol hebben en als zij maar wat kilometertjes gaat maken.
Ze hebben er Hof d'o van gemaakt, het is Hos, met een S. Zegt ze daarna: "Wat een rare naam zeg, heel apart." Dus ik : "Ja ik heb het ook niet verzonnen, het is een BWP misschien verklaart dat het." Zegt ze nog een keer: "Mja, heel apart hoor."