Somebody_ schreef:rockey schreef:
Wat doe jij nou?! Een springpaard promoten?haha. Heb je niet nog een leuk dressuurpaard voor me?
das geen springpaard hoor, hij gaat over een hindernis, maar dat is ook alles

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Fwest23 schreef:Natasja22_01 schreef:Bel Weggemans in Beilen eens. Daar laat ik meestal keuren. AA en Hunze is ook goed
Weggemans moet nodig eens naar de Pearle opticiens toe, en dat al 15 jaar lang, want die keurt beesten goed die je nergens ggk krijgt.
coroosje schreef:ikke schreef:Het punt is niet de keuring, maar de waarde die er (onterecht) door de goegemeente aan wordt toegekend......
Er zijn zelfs mensen die zeggen dat je de buigproef op zo'n manier kunt doen dat je vooraf kunt bepalen of je het paard wil laten slagen voor die proef of niet...
moonprayer schreef:bij ons op stal zijn 2 paarden te koop gekomen, (pensionstal, geen trainingsstal)
ik heb nu alleen nog beknopte info, maar kan wel even informeren naar meer als er interesse is.
1 merrie, naam begint met de V. (weet zo niet haar leeftijd uit mijn hoofd, zal 10 zijn?
super fijn na te rijden, M niveau
kleur donkerbruin.
stokmaat weet ik niet precies, ik schat 1.68![]()
mooi rond type.
andere is een ruin, super vrolijk en lief paard, ook geschikt voor beginners.
is Z1 geklasseerd en kan de wissel.
springt super braaf en goed. als je met hem op buitenrit gaat is hij wel heel vrolijk en frismaar wel te houden.
hij is donkerbruin en ik denk wel 1.70+
Bzoem schreef:Ik kreeg zelf ook het gevoel dat de eigenaar niet te veel zijn best wilde doen voor de verkoop. Hij is een beetje van de no nonsens.
Ze heeft idd iets de neiging om op de voorhand te duiken, maar dit is er ook makkelijk uit te rijden. En ze kan ook zeker meer dan L.
Vorige week zijn er mensen wezen kijken, maar daar hebben we niets van gehoord.
Mochten er mensen wel interesse hebben, dan kan ik wel betere foto's sturen.