Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

maar hij blijft wel altijd bereikbaar. Nu kwam ik precies gewoon niet door. Dat is gedrag dat ik van Sam helemaal niet gewoon ben. Heet worden en overgevoelig wel maar niet dat hij er niet bij lijkt te zijn. 
begin oktober start ik met Sam Z2 (moet toch over.) gewoon om te kijken wat hij doet. Ik ga er van uit dat dat niet vlekkeloos zal gaan. Maar ben benieuwd of ik hem meer bij me kan houden als hij meer te doen heeft. Omdat hij elke keer bij de oefeningen terug bij me kwam en ook vrijdag in de les toen hij een beetje traag op gang kwam werd hij beter en soepeler doorheen die oefeningen. Dus ik hoop datzelfde te bereiken op wedstrijd..
Yaiko had Zyon half in gegraven.
Er stak alleen nog een staart uit.
(hij heeft de achtertuin die hij voor ze aan gelegd heeft op gegeven denk ik. _o- Ze gebruiken hem maar niet zoals mijn man gehoopt had.
Ze zou een prima cutting paard zijn ook met hoe ze kan op trekken en draaien.
Ze is ook lekker compact enzo, ze zou het vast prima doen tussen de koeien
Mars schreef:Dat zie je ook aan haar, het was me nooit zo opgevallen maar ineens lijkt ze zo'n mooi gespierde kont te krijgenZe is ook lekker compact enzo, ze zou het vast prima doen tussen de koeien

) en Ismir is SBS x Berber en van wat ik begreep meer Berber dan SBS.
Heb zoveel kritiek gekregen toen en nu soms nog… Mijn man was ook nooit overtuigd tot ze geboren was … toen begon hij te keren. Toen hij haar zag springen was hij om en vandaag zei hij ineens ‘ze kan écht lopen eigenlijk..’
petraaken schreef:Berber is toch een tak van de Arabier? Misschien iets minder uitgesproken dash in de neus maar voor de rest zijn berbers toch ook arabieren dacht ik.
je hebt ook berber-Arabieren. De Berber zou het veel beter doen in bergachtig gebied en heeft eerder

het ‘basispunt’ lag al laag door zijn gangen volgens haar.
dat hij niet spectaculair is weet ik maar imo zijn zijn gangen gewoon correct. Daarbij heeft hij 70+ scores gelopen dus toen was ie toch goed genoeg, moet gewoon even de focus terug vinden in de proef, vandaag viel me weer op hoe hij er aan kwam met die Z2 oefeningen terwijl ik ze laag en rond aan het rijden was dus niet eens echt ‘er aan’. 
kap dan aub met jureren…
dus in wezen helpt het.
(Ja Sam is eh… best verwend met back on track spul, hij reageert daar echt merkbaar op. Ik ben mijn eigen T shirt kwijt waar ik van baal want ik reageerde daar ook enorm goed op.

Yavanna schreef:Meisje, jouw topic, dus als jij dat wil posten, gewoon doen.. En het is herkenbaar, ons eerste pony, een welsh, liep bij haar vorige eigenaar altijd weg en moesten we altijd erg lachen en bij ons nooit, konden haar altijd zo pakken