En een plezier dat ik gehad heb met de paardjes

Goede begeleiding is idd goud waard! Dat kan je zoveel verder helpen.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
cijsalover schreef:Zaterdag weer een fries bezichtigen! Voldoet op papier niet helemaal aan de wensen, maar wie weet is het wat. Hij is in ieder geval heel knap haha. Merk dat ik toch wat ongeduldig begin te worden en hier en daar wat flexibel aan het worden ben. Herkenbaar voor iemand?
Gini schreef:"Het paard lijkt een beetje teugelkreupel."
Ik zou een paard niet meteen laten staan op basis van 'lijken, misschien, mogelijks, een beetje, vraagteken'. Maak een afspraak, ga langs. Bekijk en voel het dier in het echt en baseer dan je beslissing op net een tikkel meer zekerheid.
lies schreef:Gini schreef:"Het paard lijkt een beetje teugelkreupel."
Ik zou een paard niet meteen laten staan op basis van 'lijken, misschien, mogelijks, een beetje, vraagteken'. Maak een afspraak, ga langs. Bekijk en voel het dier in het echt en baseer dan je beslissing op net een tikkel meer zekerheid.
Haha, nu ga ik weer twijfelen. Ze zit nog steeds wel in m'n hoofd.. ik vind d'r prachtig, maar hoe belangrijk is dat nou eigenlijk.
Ik ga er nog even over nadenken.
Wat een mooi snoetje heeft ze, RomyGefeliciteerd met haar!
Mer1980 schreef:weet je Lies gewoon kijken en keuren. Veel onregelmatigheden zijn rijfouten. zet iemand op mijn merrie die haar handen vastzet en je wil niet weten wat er gebeurt menig ijslander is er niets bij
Dilan93 schreef:Ik zou gewoon gaan kijken.
Beste geval: ze loopt goed, is klinisch ggk en je kunt r meenemen.
En zo niet, dan kun je het paard iig uit je hoofd zetten
lies schreef:Mer1980 schreef:weet je Lies gewoon kijken en keuren. Veel onregelmatigheden zijn rijfouten. zet iemand op mijn merrie die haar handen vastzet en je wil niet weten wat er gebeurt menig ijslander is er niets bij
Hahaha, das waar. Een KWPN'er van een vriendin bleek ook goed te zijn in telgang!
Dilan93 schreef:Ik zou gewoon gaan kijken.
Beste geval: ze loopt goed, is klinisch ggk en je kunt r meenemen.
En zo niet, dan kun je het paard iig uit je hoofd zetten
Ze is al klinisch goedgekeurd onlangs. Het gaat dus alleen om RX keuring.
Ok, jullie hebben me overtuigd. Ik ga kijken
kyrkelover schreef:Leuk dier,wat is haar afstamming Romy?
Dilan93 schreef:Romy1234 schreef:Ik heb ook niet gekocht wat ik precies voor ogen had hoor![]()
Zocht een paard tussen 160 en 170 ongeveer, geen bruine, vos of bont tot Max 12 jaar. En waar ik zo mee kon wegrijden, aangezien ik zelf er ook even uit ben dus niet de kwaliteiten bezit om paard goed de basis er in te krijgen.
Heb nu een bruine merrie van 1.55 gekocht die volgende maand 13 word die nog aardig balans mist omdat er laatste jaar amper mee wat gedaan is![]()
Maar hey, ik heb goede begeleiding, kan er zo mee opstappen en naar buiten en is een leuk dier
[ [url=m/QyXqWp.jpg]Afbeelding[/url] ]
Knap paard
En met goede begeleiding kom je ver hoor![]()
Ik ben geen geweldige ruiter, nooit geweest ook, maar had altijd goede hulp en dus nooit echt grote problemen gehad qua rijden met mn paarden
lies schreef:Heb nu op een advertentie gereageerd, waar ook bij stond; niet voor beginner/bange ruiter. Heb idd gevraagd waar dat zich dan in uit. Bleek gewoon een voorwaarts enthousiast paard. Oke, prima.
Maarrr, nu heb ik het filmpje wat bij de advertentie stond nog eens wat beter bekeken en het paard lijkt wel een beetje (teugel)kreupel, loopt enorm onder zijn basistempo, volgens mij (op het filmpje zie ik dus niets van dat enthousiaste voorwaartse paard), weet natuurlijk niet of ze bewust zo wordt getoond. Is het raar om meer filmpjes te vragen voor ik besluit om uberhaupt te gaan kijken? Of zouden jullie op basis van 1 filmpje het paard gewoon afschrijven en verder zoeken?
Gini schreef:"Het paard lijkt een beetje teugelkreupel."