Isabel, nee dat is een echte Hollander
Vader is Jelte, en dan uit een Timor mama. We hebben weer een braaf rondje kunnen doen
helemaal gelukkig weer! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Vader is Jelte, en dan uit een Timor mama.
helemaal gelukkig weer!
Groetjes terug!
Ik heb dit jaar mijn moeder geprobeerd over te halen Rimska (mijn merrie) te laten dekken door Jelte. Maar achteraf zat hij qua inteelt te dichtbij.
en door wie hebben jullie haar uiteindelijk laten dekken?
13 juni komt de zadelpasser voor een nieuw zadel voor Brown, dus dan kan ik ook eindelijk weer verder! Heb wel trouw meegelezen trouwens, maar had zelf niet veel te melden

maar gelukkig is het mee gevallen.
Fijn dat hij braaf was!
Arme gup had dus echt last

Pure dierenmishandeling zeg, je ziet de angst gewoon zo in haar ogen.

Die beesten vreten zich nog eens dood.

En Joep wordt stilletjes aan goed bomproof!
Dat moe zijn na zo'n les herken ik ook bij de mijne.

En stom dat er niemand is komen helpen... Of zelfs nog maar komen vragen is om te helpen. Triest.

Spannend hoe ze het verder gaat doen!

)
top gedaan!

hihi
mijn instructrice heeft er vandaag op gereden en die is nooit van harde aanpak maar Raika moet nu wel echt gewoon gaan LOPEN! Fijn dat ik met elke stap al tevreden was, maar ze moet nu toch wel echt aan het werk
Toen zij wat extra tempo in stap wilde, begon Raika nogal dominant te “staken” en ze mag natuurlijk niet de overhand gaan nemen
dus ze heeft hard moeten werken, was ook een hele onderneming met de trailer op pad, vreemd terrein enzovoort. maar ze heeft het super knap gedaan en is kei braaf geweest
zeker veel te verwerken... daarom vandaag lekker vrij op een relaxt wandelingetje na (toch even stappen tegen de spierpijn)...
teken dat je je paard goed kent en goed oplet
)

Ik denk niet dat jouw jonkie te klagen heeft. 
Gelukkig is je instructrice niet onder de indruk. 
Met mijn vorige merrie had ik het ook snel door gelukkig. Met Aliaa zal het nog wat afwachten worden. 
Wat leuk dat jij hem mag inrijden van de eigenaar! Ik heb helaas geen tips voor je. 
Ze blijven het proberen hé als ze even stil gestaan hebben.

ene keer hebben we geen gas, andere keer hebben we te veel gas... ik vind het allemaal maar moeilijk