gaat goed zo te zien, fijn hoor!!En veel plezier.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
gaat goed zo te zien, fijn hoor!!
bevalt je nieuwe zadel nog steeds goed? Wat voor een is het? Ziet er comfortabel uit
alleen kan mijn rekening dat momenteel niet aan om nog eens 2.000 euro te betalen. Word even een maand of 2 doorsparen nog. Heb namelijk plannen om ook nog deze periode rijexamen af te leggen en hopelijk indien deze keer wel geslaagd een autoke te kopen en brommertje verkopen.

Cchiara schreef:Moet zeggen dat het er stukken beter uit ziet. Je lijkt er zelf ook nu echt plezier in te hebben. Hoe gaat het nu met het aanraken van dr achterbenen door vreemden? Dat probleem ook al minder geworden?
Dit is gewoon spelen en daar hoort nu eenmaal wat ruiger gedrag bij, dit hoort ook bij jong zijn en interactie tussen elkaar. Ja bijtwondjes kan, maar om ze daarom apart te houden? Laat ze lekker stoeien denk ik dan. Op opfok zou spirit ook zo spelen, dus wat is het verschil dan. En limo heeft ook bijtwondjes/kale plekken door de merrie, so what. Zolang het geen bijten tot echt gemeend bloedens toe is maakt het me niet uit. 
LoveBodin schreef:Goed dan dat je ze toch samenzet TS!
Zoveel fijner voor paarden. Bijzondere stalgenootjes heb je.. Het zijn geen glazen beeldjes
. 2 ervan hebben zelf 2 paarden. Maar deze mogen niet samen staan buiten. Zetten ze ook nooit eens samen in de bak ofzo. Vind dat best jammer. Oakland1990 schreef:Ik zet mijn eigen paarden ook niet meer samen, gaat goed maar gaat over risico's. Ze staan wel samen maar met een paard dat qua karakter past. Niet omdat ze elkaar tolereren dat ze interactie vertonen. Ken meerdere koppels ruinen die wel bij elkaar konden maar nul interactie vertonen. Dan staan ze beter apart en op hun gemak.
Mijn ruin kon wel met mijn ponyhengst en dat deed ik ook. Mijn nieuwe paard zet ik niet bij mijn andere ruin. M'n merrie kan niet bij ruinen dus die ga ik ook niet met hen ingescharen. Maar ze gaat ook in groep buiten, wondjes hebben ze alledrie constant maar daar vallen ze niet van om.