De paarden van 2013

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

F_inley

Re: De paarden van 2013

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 22:07

Ach zijn ze jong voor voor lekker veel vrij ;) owjee breekt de hengstigheid door?

Een tijdje geleden vroegen ze de mening over kleurrijk starten dus ik had mijn mening plus foto ingestuurd nooit gedacht dat ze er daadwerkelijk wat mee zouden doen haha. Ga van de week even de mensport kopen vind ik wel leuk om te hebben

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 22:09

Is inderdaad leuk! En jullie lopen er inderdaad heel kleurrijk bij. Heb zaterdag wedstrijd gehad, maar het meest heftige wat ik gezien heb was een bordeaux rode kar geloof ik :')

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 22:10

F_inley schreef:
Ach zijn ze jong voor voor lekker veel vrij ;) owjee breekt de hengstigheid door?

Een tijdje geleden vroegen ze de mening over kleurrijk starten dus ik had mijn mening plus foto ingestuurd nooit gedacht dat ze er daadwerkelijk wat mee zouden doen haha. Ga van de week even de mensport kopen vind ik wel leuk om te hebben

Ik heb geen idee maar het is een stuiterbal en ze heeft nòg meer eigen mening dan anders 8-)

Zou dan inderdaad op zoek gaan naar de mensport, leuk om later nog eens door te bladeren :Y)

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 22:14

Nies_ schreef:
Is inderdaad leuk! En jullie lopen er inderdaad heel kleurrijk bij. Heb zaterdag wedstrijd gehad, maar het meest heftige wat ik gezien heb was een bordeaux rode kar geloof ik :')

Haha ja wij lopen een beetje vooruit denk ik af en toe zeker in de dressuur *D
Had je wedstrijd met impala?

@Azmay haha ja en dan denken Jeetje wat een kleur reden we toen of Jeetje toen reden we er beschaafd bij _O-
Dat stuiterbal ken ik Jeetje wat kan die pony te keer gaan momenteel
Laatst bijgewerkt door F_inley op 20-03-17 22:15, in het totaal 1 keer bewerkt

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 22:15

Nee, als groom! Impala is vorige week totaal aan de kletter gegaan dus dat is niet zo best. :+

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-17 17:10

lindamusters

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-17 19:31

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-17 20:02

Ah wat leuk!!

Nee, was gelukkig zonder wagen.

TheWelsh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-17 20:21

Oei Nies, dat is balen! Niets gebeurd verder?

Leuke vrolijke foto's van Fin!!

Wauw Linda, dat ziet er soepeltjes en relaxed uit zeg!

Kiekeboe! :+
Afbeelding

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-17 11:08

Bontesok, haha die snor!

Linda: gaaf, ziet er lekker braaf en ontspannen uit :)

Nies_: Ai, onder het zadel neem ik aan? Daarna wel weer aan de slag geweest?

Paardjes doen het goed op hun nieuwe plek, ik heb afgelopen zaterdag de eerste buitenrit op Whinny gemaakt, ze was braaf en deed ze super! Aankomende zondag weer.

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-17 16:27

Zo genoten vandaag <3

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-17 17:00

Heerlijke filmpjes Finley!. Het was ook prachtig weer!

Wij hebben ook genoten. Let niet op mijn hoofd :')

Afbeelding

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-17 17:09

Ook van het mooie weer genoten heerlijk!

TheWelsh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-17 17:37

Wat een heerlijk relaxe rit zeg!

Ook genoten Urosa?

Ik heb eindelijk een zadel besteld! *\o/*
Binnenkort weer eens beginnen met rijden (mag het paard van mijn collega gaan rijden om er weer in te komen) en dan kunnen we eindelijk Zine gaan beleren!!
Ben al wat aan het hangen en dat pikt hij goed op +:)+

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-17 22:29

Fin is heel relaxt buiten vandaag viel er opeens een vecht type tegen hem uit zei net tegen mijn vriendin let op want baasje loopt te bellen en hond liep los. We waren er naast toen hij opeens uitviel en op ons af stormde dus Fin schoot opzij en ik gilde weg tegen die hond net of dat die daarvan wat had :+ gelukkig na 1 brul van de eigenaar ging die gelijk in de berm liggen en kreeg daarna nog op z'n sodemieter maar echt mijn hart zat weer in mijn keel is namelijk niet de eerste x dat we aangevallen worden. Ben zo blij dat Fin dan alleen paar passen opzij en vooruit schiet om vervolgens weer heel rustig door te lopen. Van mijn vorige paard ben ik lelijk afgevallen buiten doordat we aangevallen werden dus heb sowieso al niks met honden

Tinklinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-17 09:49

Wat een leuke foto bontesok!
Ziet er lekker uit Urosa en F_inley.

Wij hebben dit weekend ook lekker van het weer genoten.
Afbeelding

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-17 09:59

urosa schreef:
Nies_: Ai, onder het zadel neem ik aan? Daarna wel weer aan de slag geweest?

Nee, ik wilde de bak recht trekken :') Heb hem weer een paar keer aan de longe gehad, maar hij blijft het doen. Het wordt wel iedere keer minder, althans, beter controleerbaar, dus binnenkort weer eens op gaan zitten, maar hang er voorlopig even niks achter. Ik heb alleen zelf weinig zin om te rijden, maar dat zal ondertussen toch ook wel een keer moeten :))

Super dat jullie allemaal al zo buiten kunnen rijden!

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-17 10:18

@lindamusters: Leuk filmpje!
@Nies_: Zonde dat hij aan de kletter is gegaan, maar kan gebeuren. Fijn dat de controle weer wat meer terugkomt.
@bontesok: Leuke foto!
@urosa: Fijn dat het goed gaat! Mooie foto ook :)
@F_inley: Heerlijk die filmpjes buiten!
@Tinklinger: Ook al zo lekker op buitenrit, mooie foto!

Hier gaat het ook goed :) Ik heb Eston nu 2x mee gehad op wedstrijd, hebben 2 winstpunten gehaald. De eerste kilometers zijn gemaakt.
Afbeelding

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-17 13:29

Nessie: Wauw knap hoor, al zo in de wedstrijden en zelfs winstpunten! Wedstrijd outfit staat jullie erg goed!

Nies_ : Wat een boefje :')

Tinklinger: ook mooi genoten! Moest wel lachen om de foto, hij kijkt een beetje zo: >;)

Finley: bah wat een nare ervaring met die hond, snap dat je geschrokken bent. Gelukkig had het baasje de hond wel onder controle!

Bontesok: ja zeker! doen we nu elk weekend :D Voordeel aan het nieuwe plekje! Super dat je eindelijk een zadel hebt, fijne constructie zo dat je eerst weer een ander paard kunt rijden.

Morgen komt de tandarts voor Blossem en Whinny, Whinny zal wel niet zo spannend zijn. Die is vorig jaar netjes geweest. Ben benieuwd naar Blossem.

Tinklinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-17 08:16

@urosa, hij zal vast gedacht hebben... zucht, daar komt ze weer met de camera :+
Succes met de tandarts!

@Nessie, wat zijn jullie toch een mooie combinatie.

Donja

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-17 09:27

Chique hoor Nessie!! En netjes al gelijk wp!

We hebben Maggie 1 april mee gehad voor de eerste keer L1. Helaas geen wp (176 en 178), maar er werd sowieso laag gejureerd, op 2 combinaties na die 196 en hoger hadden.... en er reden 20 combinaties.. We hadden onze andere merrie ook mee en die had 175 en 182 (en de 182 proef was de minste, wilde ineens 1 hoek steeds niet meer in, bokte toen ze een een letterbordje raakte :') en bedacht dat ze het verruimen in de eerste proef wel had laten zien...) Dus ach, het blijft een jurysport en de volgende keer proberen we het vrolijk weer :D

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-17 09:49

Ah joh bij zo'n jonkie is de ervaring toch sowieso een stuk belangrijker!
Netjes Nessie!

Impala is inderdaad een boef.

Donja

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-17 09:57

O, maakt me ook niet uit hoor, ze deed het al heel braaf, want in de L volgen de oefeningen elkaar toch echt veel sneller op dan in de B, dus we gaan ook uit van eerst weer kilometers maken ;)

Wat een heerlijk zonnige plaatjes hierboven ;)
Mijn dames zijn liever lui :')
Afbeelding

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-17 17:48

Tinklinger heerlijk uitzicht!

Nessie goed begin in de sport en wat is hij toch gaaf <3

Donja jammer van de punten maar wel weer een goede ervaring erbij en wat een heerlijke foto!

Vandaag weer wedstrijd gehad heel de week was die zo dwars en vandaag niet super fijn gereden maar het beeld zag er anders uit onze eerste proef 201,5 :):) ben over de magische 200 grens gegaan helemaal hyper. Tweede proef voor het eerst buiten en tussen hekjes 183 en twee x eerste was helemaal verbaasd. Vaardigheid 2x foutloos barrage ook 2x foutloos dus 4 winst *\%/* al met al 7 winst vandaag helemaal trots op die kleine boef <3

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-17 22:09

Super finley!

Donja toch netjes!

Ice heeft vrijdag zn debuut gemaakt. Hij vond t erg spannend allemaal. T gevoel was niet fijn. Toch 187 en 191 Afbeelding
Afbeelding