Ik heb mn Gtjes nog niet laten doen door een osteopaat. Laatst wel mn wedstrijd paard laten doen door Charlotte Maas. Kon er helaas niet zelf bij zijn maar mijn vriend is er bij geweest. Op verzoek heeft ze mij daarna nog gebeld over haar bevindingen (en die klopte met mijn problemen) ook mijn vriend vond haar een kundige vrouw (en ik ook). Tevens is zij ook Dierenarts dus kijkt ze ook vanuit een DA perspectief naar je paard. Vriendin van mij heeft een chiropractor laten komen, was wel duur maar zij vond het echt een aanrader, dat was Sanne Steenhuisen
Mijn vriend en ik hebben van de week eens goed alle paarden besproken en we zijn jammer genoeg tot de conclusie gekomen dat we Gogo gaan verkopen. Hij was sowieso wel aangekocht voor uiteindelijke verkoop maar het plan was om hem deze zomer uit te brengen in de L en dan daarna te kijken of we nog een jaar door gingen voor de M of dat we dan zouden verkopen.
Ik heb vorig jaar in mei mijn rug op twee plaatsen gebroken en helaas is mijn rug nog steeds niet zo sterk als het ooit was (schijn wel redelijk medisch wonder te zijn dat ik al weer zo aan het rijden ben) Gogo is nu 1,77 en staat achter nog flink overbouwd. Naar ons vermoeden gaat hij over de 1,80 heen. We hebben hem natuurlijk onbeleerd gekocht dus kon niet weten hoe hij zou zitten en hoe dit zou gaan met mijn rug. Helaas heb ik iedere keer nadat ik hem gereden heb erge last van mijn rug. Ik denk wel een wisselwerking op elkaar, paard moet nog veel meer in balans komen (hij weet soms niet zo goed wat ie met zn mega lijf aan moet) en mijn rug blijft een zwakke plek. Verschillende zadels geprobeerd maar ook dat bied geen uitkomst.
Tja dan wordt het de knoop door hakken want dit is voor beide niet leuk.
Van de week ga ik met mijn stagiaire foto's maken en dan komt hij officieel te koop. Hij hoeft niet zo snel mogelijk weg, goed huis heel belangrijk en zolang hij er nog is train ik door. Tis echt een super lief paard mijn vriend (die redelijk beginnende ruiter is rijd er zo mee weg)
voor de gene die het niet meer weten dit is go: https://scontent-ams.xx.fbcdn.net/hphot ... 5617_o.jpg (ik ben 1,75m)
dit is mijn vriend op Go afgelopen zondag: https://www.youtube.com/watch?v=tvKtuk4 ... e=youtu.be
Toen mijn vriend het filmpje zag zei hij... ow de helft van die aanwijzingen heb ik niet eens gehoord... haha ... ik mocht het op bokt zetten van hem
Laatst bijgewerkt door Kady1 op 24-03-15 12:15, in het totaal 1 keer bewerkt