fotos van mn dame, heb dr vandaag fijn gereden ze was weer heerlijk voorwaarts

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ulfeino schreef:Leuk paard Ilsemarie ziet er idd heel erg braaf en ontspannen uit.
Heb vanmiddag de binnenkant van de container geverfd met Hammerite, heb wit en donkerblauw gemengd en dus lichtblauw gekregen, heb gehoord dat vliegen een hekel hebben aan blauw
Moet nog 1 zijkant, maar de verf is op en heb alleen nog een klein busje wit hamerslag staan dus dan dat er maar op en ik wil de spijlen van de tussenwand nog met silver doen.
De ruimte lijkt er ineens veel ruimer en lichter door.
Vanmorgen Hippostar Quick gekocht want dat krijgt ze gevoerd en een baal grof zaagsel, normaal gebruik ik vlas maar dat schijnt ze te veel te eten.
Nog 4 nachtjes slapen ........
Natasja22_01 schreef:Wat een gaaf dier Seven! Lijkt wel een grote, of is ze niet zo groot?
Toevallig heb ik vanmiddag bij de kliniek in Schoonloo geinformeerd wat het keuren daar kost en mij vertelden ze dat het rond de 430 was. Dan heb jij vast "vriendenkorting" gehad haha!
caro29 schreef:Natasja22_01 schreef:Wat een gaaf dier Seven! Lijkt wel een grote, of is ze niet zo groot?
Toevallig heb ik vanmiddag bij de kliniek in Schoonloo geinformeerd wat het keuren daar kost en mij vertelden ze dat het rond de 430 was. Dan heb jij vast "vriendenkorting" gehad haha!
Bel Weggemans in Beilen eens. Daar laat ik meestal keuren. AA en Hunze is ook goed