Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Seven schreef:@ torius
Ik kan dr niets van maken als alles zo op elkaar staat geplaktleest wat lastig namelijk.
Inderdaad niet iedereen wil dat wat jij wil, ik verwacht ook niet zo ver te komen en als het wel lukt is het alleen maar mooi, ik werk er naar toe maar wil wel minimaal Z2 kunnen rijden en dat gaat zeker lukken met beide paarden. Mijn verwachting van mn merrie is erg hoog is vandaag voor het eerst los geweest onder het zadel en toont nu al veel balans en takt mooie gangen etc. Maar alsnog was deze niet boven de €6000.
Ik wil enkel zeggen ze zijn er zeker wel maar je moet wel geluk en geduld hebben. Wij hebben haar dus wel uit belgie gehaald dan maar 4 uur in de auto je moet er iets voor over hebben.
Persoonlijk laat ik elk paard overkeuren door een eigen gekozen kliniek deze merrie was zowel prok als sport goed gekeurd maar is toch over gekeurd bij goed voor ons, zelf een kliniek uit gekozen daar in de buurtDat vind ik niet meer dan logisch.
@niene
wat versta jij onder normale prijsklasse?
.Adin schreef:@joke, er is idd heel weinig te vinden in het noorden helaas.
Ik heb ook weinig zin om stad en land af te reizen. Vrees alleen dat er geen ontkomen aan is..

Ik krijg via via wel veel paarden door en het is moeilijk om daar een goede selectie uit te maken

Seven schreef:Natuurlijk als je je paard al hebt maar daar gaat het hier toch niet om hier gaat het om het zoeken en selecteren van paarden

Mimpje schreef:@ Seven en Lovely: ligt er wel helemaal aan hoe oud het paard is. Een 2- of 3-jarige die nog niet opgevoed is, geen probleem, maar een 7-jarige die slecht opgevoed is, die zou ik laten staan.
. Ieder paard kan zich leren gedragen, alleen een bepaalde rillerigheid los je niet altijd op, maar dat is heel iets anders dan stout zijn.