Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Snoevie schreef:Kirsten_S schreef:dat denk JIJ, maar anders had ik dat zelf ook wel zo neer gezet.
ik denk het niet,ik WEET het,dus ga niet zo zielig lopen doen.
ik heb respect voor ieders mening,maar geef je mening dan ook onderbouwd en niet met zielige opmerkingen als dat ze de dood ruiken ofzo............ze ruiken vast iets vreemds,alleen weten ze echt niet dat dat 'de dood' is
Less schreef:Wij hebben ons eerste paard laten inslapen, dat ging heel goed naar omstandigheden. Ons paard ging heel rustig en de volgende dag is hij op de desbetreffende kliniek opgehaald. Er spelen denk ik verschillende afwegingen mee. Wij hoefden geen geld voor ons overleden paard, daarnaast eet ik zelf al jaren geen vlees en wil dus ook niet dat anderen mijn paard eten. Ons drie jarige (tweede paard inmiddels) heeft ernstige spat. We willen hem houden zo lang het voor hem goed gaat maar als we voor de beslissing komen te taan, kiezen we weer voor inslapen, wel bij dezelfde kliniek.
Less schreef:Wij hebben ons eerste paard laten inslapen, dat ging heel goed naar omstandigheden. Ons paard ging heel rustig en de volgende dag is hij op de desbetreffende kliniek opgehaald. Er spelen denk ik verschillende afwegingen mee. Wij hoefden geen geld voor ons overleden paard, daarnaast eet ik zelf al jaren geen vlees en wil dus ook niet dat anderen mijn paard eten. Ons drie jarige (tweede paard inmiddels) heeft ernstige spat. We willen hem houden zo lang het voor hem goed gaat maar als we voor de beslissing komen te taan, kiezen we weer voor inslapen, wel bij dezelfde kliniek.
Kirsten_S schreef:duss alsjeblieft hou je opmerkingen effe thuis
Kirsten_S schreef:neee ik vind het gewoon leuk dat ze gewoon ook een beetje aan het paard denkt (niet dat andere dat niet doen die hun paarden naar de slacht brengen)
Lielle schreef:en niet zo'n klein beetje.
Kirsten_S schreef:Less schreef:Wij hebben ons eerste paard laten inslapen, dat ging heel goed naar omstandigheden. Ons paard ging heel rustig en de volgende dag is hij op de desbetreffende kliniek opgehaald. Er spelen denk ik verschillende afwegingen mee. Wij hoefden geen geld voor ons overleden paard, daarnaast eet ik zelf al jaren geen vlees en wil dus ook niet dat anderen mijn paard eten. Ons drie jarige (tweede paard inmiddels) heeft ernstige spat. We willen hem houden zo lang het voor hem goed gaat maar als we voor de beslissing komen te taan, kiezen we weer voor inslapen, wel bij dezelfde kliniek.
![]()
![]()
een echte dierenvriend :D!
Jolliegirl schreef:Kirsten_S schreef:neee ik vind het gewoon leuk dat ze gewoon ook een beetje aan het paard denkt (niet dat andere dat niet doen die hun paarden naar de slacht brengen)
Whooo....
beetje krap door de bocht vind je niet..
Kirsten_S schreef:hooooo jullie snappen ook niet veel he![]()
IKbenEllen schreef:Kirsten_S schreef:hooooo jullie snappen ook niet veel he![]()
Alleen maar domme mensen hier...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Malibu_ schreef:@Es79 : ik zit de paar laatse pagina's beetje door te lezen.. ik wou al quoten.. zie ik jou bericht staan! Ik dacht precies hetzelfde.. beetje overdreven idd..
Kirsten_S schreef:JESUSS WAT HEEFT HET NIET SNAPPEN MET DOM TE MAKEN
IKbenEllen schreef:Kirsten_S schreef:
Alleen maar domme mensen hier...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
JESUSS WAT HEEFT HET NIET SNAPPEN MET DOM TE MAKEN
Lielle schreef:Kirsten_S schreef:JESUSS WAT HEEFT HET NIET SNAPPEN MET DOM TE MAKEN
vloeken en schreeuwen lijkt me nergens voor nodig, en meestal is het zo dat iemand die iets niet snapt als dom wordt betiteld.
Je hebt een heel duidelijke mening, licht die nou eens gewoon toe, dan komen we mss nog tot een discussie.
Kirsten_S schreef:hooooo jullie snappen ook niet veel he![]()
![]()
nee wij zijn echt superdom maar hebben wel in veel slachttopics gekeken om informatie in te winnen
ik zei toch dat ze ook gewoon aan het paard heeft gedacht en niet dat ik bedoel dat mensen die hun paard naar de slacht brengen niet
volgens mij snap je deze redenering zelf niet meer. Jij zegt: "Zij is een echte dierenvriend vind ik, omdat zij gekozen heeft voor inslapen, maar jullie zijn ook dierenvrienden hoor.." Op de manier waarop je het zegt denk ik dat je zelf niet eens weet wat je wilt zeggen. Als we allemaal dierenvrienden zijn in jouw ogen zet deze reactie dan niet neer want dan krijg je dat mensen het persoonlijk opvatten.
Kijk maar is op nederland 2 een programma waar diereninspecteurs dieren vinden in soms schrikbarende (afschuwelijke) leefomstandigheden:
-Een paard/pony die al een lange tijd niet naar de hoefsmid is geweest
-Een paard/pony die een infectie heeft aan zijn vacht,ogen, enz...
-Een paard/pony die ontzettend kreupel loopt en die met pijn in zijn hart weg probeert te lopen
-Een paard/pony die geen (leefbaar) water heeft
-Een paard/pony die geen onderdak heeft
-Een paard/pony die vastzit aan prikkeldraad of ergens anders aan
-Een paard/pony die een verwonding heeft
-Een paard/pony die overal littekens heeft
-Een paard/pony die in de modder staat
-Een paard/pony die in zijn eigen (of van andere) behoefte staat
-Een paard/pony die een ziekte heeft en er niet voor behandeld word
-Een paard/pony die ..........
............
IS DIT GEEN TOELICHTING ??!!
WTF heeft dit met slachten of inslapen te maken??? Denk je zo slim over te komen ofso, want geloof me door dit opeens hier neer te zetten terwijl het totaal niet on-topic is vind IK juist dom overkomen. Maar goed, dat is MIJN mening