Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
manic schreef:Joh wat een verhaal…. Valt dit onder ECVM?
Begrijp dat dit best even slikken is want zo begin je natuurlijk niet aan een paard maar onder de streep hopelijk een mooie oplossing. Als ze een goede draagmoeder is kan ze hopelijk nog veel mooie babies op de wereld zetten.
Sterkte met alle emoties, is wel heel taai allemaal
dierenfan schreef:QueenBeeBee wat een ontzettend nare situatie! Wel goed dat je 'geluisterd' hebt naar je paard en bent gaan uitzoeken waar het gedrag vandaan kwam. Uiteindelijk mooie oplossing voor iedereen gelukkig! Heel veel jaren plezier met elkaar
Leedebee schreef:Jeetje dat komt dan ff rauw op je dak! Fijn dat je een plekje voor haar hebt gevonden. Is ze dan verder pijnvrij in het "dagelijks leven"?
Net wat je zegt, dit kan echt heel verkeerd aflopen,dus top dat je het niet genegeerd hebt!
Ook wel leuk dat je dan een ander paardje gevonden hebt waarmee je aan de slag kan.
Hoe gaat het nu met je duim? Groeit dat vanzelf weer vast?
QueenBeeBee schreef:Leedebee schreef:Jeetje dat komt dan ff rauw op je dak! Fijn dat je een plekje voor haar hebt gevonden. Is ze dan verder pijnvrij in het "dagelijks leven"?
Net wat je zegt, dit kan echt heel verkeerd aflopen,dus top dat je het niet genegeerd hebt!
Ook wel leuk dat je dan een ander paardje gevonden hebt waarmee je aan de slag kan.
Hoe gaat het nu met je duim? Groeit dat vanzelf weer vast?
De artsen hebben mij verzekerd dat ze idd pijnvrij is zo in de wei. Misschien soms met een beweging een steek maar dat is van korte duur, bijv als ze van galop wil wisselen zou dat kunnen.
Maar ook het dragen van een veulen en bevallen zou ze prima moeten kunnen doen.
Nou vandaag gehoord dat mijn duim niet vanzelf gaat genezen dus word vrijdag geopereerd en een herstel van 3 tot 6 maanden. Dus mijn nieuwe paard krijgt een rustige start
Babootje schreef:Wat een heftig verhaal dit. Het is idd zenuwpijn en dat kan er ineens zijn en dan plots weer weg zijn en dat verklaart dit soort heftige reacties inderdaad.
Wel fijn dat je een goede oplossing hebt kunnen vinden.
Nu zelf eerst even herstellen en dan gaan kijken wat voor vlees je in de kuip hebt. Dan zou ik wel de chip eruit laten halen en niet wachten tot ze er last van zou krijgen. Dan is er vaak al schade aan. het kraakbeen.
Leedebee schreef:QueenBeeBee schreef:
De artsen hebben mij verzekerd dat ze idd pijnvrij is zo in de wei. Misschien soms met een beweging een steek maar dat is van korte duur, bijv als ze van galop wil wisselen zou dat kunnen.
Maar ook het dragen van een veulen en bevallen zou ze prima moeten kunnen doen.
Nou vandaag gehoord dat mijn duim niet vanzelf gaat genezen dus word vrijdag geopereerd en een herstel van 3 tot 6 maanden. Dus mijn nieuwe paard krijgt een rustige start
Dat is dan wel fijn dat het zo kan.
En jij succes morgen! Hopelijk geneest het vlot