Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
c_alsemgeest schreef:Denk dat het alleen gaat dalen wanneer er echt een grote crisis komt en mensen hun paarden niet meer kunnen betalen.
Zo niet, zal het doorstijgen want de prijzen om paarden op te fokken, houden, voeren etc worden ook nog steeds duurder.
tengeltje11 schreef:Hog, crisis…. Als ik om me heen kijk merk ik daar weinig van, mensen gaan nog steeds massaal (ver) op vakantie, terrassen, restaurants,…. Zitten overvol, zelfs in de week, bios, pretpark,…. Overal hopen mensen. Dat zijn toch de eerste dingen wat mensen zouden laten als het slecht begint te gaan denk ik dan…
Fly_high schreef:Maar dat mensen met geld lopen rondstrooien wil niet zeggen dat er geen crisis komt binnenkort he
Ik hoop voor mezelf dat de boel nog ff niet in gaat storten, ik heb eindelijk een lief en gezond paard om wat mee te doen, geen lockdown enz, het zou lekker zijn om gewoon van mijn hobby te kunnen genieten![]()
.. mijn geluk kennende breekt er zo een kernoorlog uit
c_alsemgeest schreef:Er komt altijd een nieuwe crisis, je weet alleen nooit wanneer
Sherivey schreef:Fly_high schreef:Maar dat mensen met geld lopen rondstrooien wil niet zeggen dat er geen crisis komt binnenkort he
Ik hoop voor mezelf dat de boel nog ff niet in gaat storten, ik heb eindelijk een lief en gezond paard om wat mee te doen, geen lockdown enz, het zou lekker zijn om gewoon van mijn hobby te kunnen genieten![]()
.. mijn geluk kennende breekt er zo een kernoorlog uit
Ze verwachten wel weer een nieuwe coronagolf![]()
x_tico schreef:Wat zijn de zoekertjes hier? Ik weet nog een fijn paard. Wel voor ervaren of in ieder geval zelfverzekerde ruiter. Eigenaar wil de tijd nemen voor verkoop en een echt passend huisje dus ook geen snelle verkoop oid..