Harmonie in chaos vinden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Bloemetje75

Re: Harmonie in chaos vinden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-22 08:01

Succes en vooral plezier met Sam gewenst vandaag!

jokari

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-22 08:08

Succes en have fun !

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-22 08:36

Goedemorgen en veel plezier!

Muga

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-22 08:51

Heel veel plezier en succes!! Hopelijk kun je tussen de buien door je proef rijden!

Neon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-22 09:23

Succes

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-22 09:29

Succes vandaag! Jullie gaan als een zonnetje shinen door de rijbaan op deze grijze dag **\O/**

boyca

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-22 10:05

Succes!!

BritHittepit
BatmanBrit

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-22 10:18

Tot sewwesssssss

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-22 10:40

Succes met je proeven vandaag. Ik lees vanavond wel hoe het is gegaan.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-22 11:59

Spannend vandaag! Ik wens je een droge rit toe :=

Ik vind "de kleine" echt een paardenhoofd hebben...

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-22 22:48

Ik ga vandaag niet uitgebreid posten, ik ben teleurgesteld, ontmoedigd, gefrustreerd en onredelijk momenteel… na mijn 1e proef heb in mezelf 25 min opgesloten in de vrachtwagen en na proef twee was het beter maar ik baal enorm, heb al gehuild en mijn hart uit gestort bij een vriendin. Voor vandaag heb ik echt zo iets van ‘ik kap er mee.’
ik hoop dat dat morgen van me af is.
We hebben 66% (voorlaatste) en 64,2% gereden (5e net buiten de prijzen.)

Jullie krijgen wel proeven. Het is wat het is.
Heb ze zelf alleen nog maar op mijn gsm gezien dus kan er nu nog niet veel over zeggen, volgens de mensen rondom me voelde ik meer dan zichtbaar was maar op mijn mobiel kan ik daar niet echt over oordelen.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-22 07:36

Ach meid, wat balen.... ik zou zeggen gun jezelf even de frustratie, en daarna weer lekker opkrabbelen :(:)

Ik heb de eerste proef gekeken en zo slecht ziet het er niet uit. Vooral teveel spanning. Dat zal zijn redenen hebben.
Hij heeft wel een galop om te zoenen :+:

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-22 07:50

Ik ga later kijken, voor nu eerst maar eens een knuffel geven. Hopelijk heb je lekker geslapen en gaat het weer wat beter.

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-22 07:51

Op zich ziet er het inderdaad niet slecht uit maar inderdaad de spanning zie je er wel in en dat zal je punten geen goed gedaan hebben. Is het niet mogelijk dat je lichamelijk niet zo fit was als normaal en dat Sam dat heeft overgenomen?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-22 13:46

Over de spanning vielen ze gek genoeg niet.. Wel over het toevoegen van onderdelen en het algehele negeren van mijn hulpen. Er was een punt dat ik letterlijk gesist heb ‘Sam! Proef!’ Omdat ie naar de weide aan het kijken was die in de hoek zichtbaar was. :roll:
Toen kreeg ik ook echt zo’n ‘schrik’ reactie (proef twee dat ie in galop springt na de laatste middendraf) en toen kwam ie terug alsof ie dacht ‘ohja we zijn nog ergens mee bezig.’

Hij was ook niet bang of gespannen. Dit was echt gewoon heet en mij voor 80% negeren. :\ bij het losrijden kon ik hem rijden zoals bij Chris. In de ring had hij war beters te doen en kreeg hem gewoon niet bij me.

Alleen tijdens de oefeningen zoals SB en middendraf en idd de galop maar de rest…. Dikke middelvinger (galop heeft ook maar 1 zeven gekregen de rest allemaal 6 en 6,5 trouwens)

Hij gaat gewoon de niveau 3 in. Kijken of hij dan nog tijd heeft om rond te kijken. :x
Laatst bijgewerkt door Ayasha op 19-09-22 13:50, in het totaal 1 keer bewerkt

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-22 13:50

Ook een aparte redenering van de jury. Die heb ik nog nooit gehoord. Sam had dus ook een offday. :knuffel:

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-22 13:52

Ja 1 jury schreef dat ik hem meer moest doorlaten. Maar ik had al amper gewicht in mijn handen, was de hele proef aan het proberen om hem meer er uit te krijgen maar hij bleef achter mijn hulpen kruipen en dan bereik je hem dus niet. Tot ik een oefening inzette dan was hij weer even erbij. Het wijken (de tweede. De eerste heb ik slecht in gezet) dan was hij weer helemaal bij mij.

De eerste proef was ook wel een issue dat ik echt niet meer gewoon ben van proeven op 20*40 te rijden. Mijn bak was steeds zo snel ‘op’ :=

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-22 13:54

Ah wat balen dat t niet ging zoals gehoopt! Zeker als je het er in training wel uit krijgt is het wel echt *** als je het er op wedstrijd niet kunt tonen. :\

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-22 13:56

ja het gaat me niet eens om het winnen of verliezen, onze club (ander team maar clubvoorzitter houdt vast dat we 1 team zijn) heeft het kampioenschap gewonnen. Maar ik wil hem gewoon eens één keer kunnen tonen zoals hij het kan. :\ één keer met een goed gevoel naar huis komen.

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-22 15:10

Ah wat een strubbels :(

Jullie tijd komt echt wel! Geef jezelf en Sam de tijd. In niveau 3 komt het goed. Niet zo streng zijn.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-22 15:19

Ayasha schreef:
Ja 1 jury schreef dat ik hem meer moest doorlaten. Maar ik had al amper gewicht in mijn handen, was de hele proef aan het proberen om hem meer er uit te krijgen maar hij bleef achter mijn hulpen kruipen en dan bereik je hem dus niet. Tot ik een oefening inzette dan was hij weer even erbij. Het wijken (de tweede. De eerste heb ik slecht in gezet) dan was hij weer helemaal bij mij.

Ik zag het ook. Dat is gewoon heel moeilijk want wat moet je met een paard die achter de hulpen kruipt. Zowel als ruiter als jury, want dan is hij duidelijk niet aan de hulpen. Dat is tuk voor jou en ook tuk voor de jury.

Volgende keer beter meid!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-22 22:40

Afbeelding
Mijn fotograaf heeft iig wel eens zijn verzameling in galop kunnen vast leggen.
Afbeelding
Afbeelding
Heb nog wel wat mooie momenten. Er zijn iig mooie foto’s uit gekomen.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-22 23:23

De foto’s zijn zeker gaaf! Sam is een van de weinigen die zo’n borstelkapsel écht rockt als niet-fjord zijnde :j

Ben je al een beetje over de teleurstelling heen? Sam is natuurljjk wel een gevoelig dier, kan het zijn dat de prikkels van de wedstrijd hem even teveel werden en hij dan de focus gaat verleggen?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-22 23:37

Nee, niet echt eerlijk gezegd. Raak alleen maar gefrustreerder. Snap niet waarom het niet lukt. Als ik wist wat er mis gegaan was zou ik niet zo balen maar ik weet het niet. Dus ik kan ook niks oplossen….

Bij het losrijden was hij heet maar fijn. Kreeg hem fijn aan mijn hulpen… maar in de proef kroop hij er achter en als ik hem naar mijn hand toe dreef sprong hij in galop of zette zijn kont naar binnen of hij viel volledig terug. :\ Maar kreeg hem niet in het ritme.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-22 01:15

Zo net wel even mijn excuses aan geboden aan mijn club dat ik niet terug gegaan ben, maar zondag was ik (mede door vermoeidheid denk ik) echt ofwel stil, ofwel aan het huilen of wel boos… kine vroeg vandaag hoe het gegaan was en voelde meteen weer de frustratie op komen. :o

Tis vooral omdat ik het niet begrijp, hoe los ik iets op als ik niet begrijp waarom het mis gaat, de eerste proef was ik misschien te gespannen maar de 2e proef was ik er echt aan aan’t rijden, mezelf zelfs les aan het geven, :+ (lees: hardop zeggen tegen mezelf wat Chris zou zeggen, _O- )