Ik ging ergens kijken en zij zei dat het paard super traag was en de vorige kijkers haakten daarom ook af. En ik stap op en paard is dus totaal niet traag. Stappen wilde hij geen eens en in draf liep ie gewoon door zonder iets van been te geven. Nou, ik wilde hem dus niet, want te voorwaarts
(Je weet natuurlijk nooit of een verkoper de waarheid spreekt, maar m'n man zei dat ze oprecht verbaasd leek toen hij doorliep.) Ik ga vanmiddag ergens kijken, ben benieuwd. Zou een brave allrounder moeten zijn. We zullen het zien
) van een paard onder een ervaren ruiter als koper gezien. En diegene deed niets verkeerd.
ik wilde een merrie met een maximale leeftijd van 10. Onderhand meerdere ruinen gezien en ook boven de 10
... is die na 3 dagen verkocht. Ik zie nu veel voorbij komen van NL paarden, en momenteel mag je eigenlijk de grens niet over om paarden te bezichtigen (vanuit BE naar NL). Ik mail dan ook niet meteen voor het paard maar hou de pagina wel wat in de gaten en dan zie je ze als zoete broodjes verkocht worden. Voor toch niet weinig geld, daar zou ik zelf wel 1 of 2 nachtjes over willen slapen