Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Eerst gelongeerd was in heb begin vrij vrij gepannen. De wei achter de bak zijn vandaag 2 pony's gekomen die waren aan het racen en er kwam een tractor langs, de weg ligt er half uit dus allemaal gaten. Kwam een behoorlijk lawaai van af. Al gaf ze daar weinig om.
grapje natuurlijk.
knap hoor.
Jij kent je paard het beste. Komen ze niet buiten?

.
Er zaten wel bakkabouters aan de zijkant van de bak. Dus hebben niet heel lang gelongeerd mede door de harde wind. Dan kan ze zich toch niet concentreren op mij.
nog even dan gaat ze naar de hengst (22 april). Zin in maar ook heel zenuwachtig! Dan mag ik een tijdje mijn jaarling opvoeden (niet dat ze het nodig heeft, het is echt een schat).

Ben heel benieuwd hoe ze dat oppakt
Stiekem staat t haar wel echt goed 

mirjamalvaro schreef:Na dat topic weet ik zeker dat ik geen topic maak voor Kyara. Geniet zo wel van haar en vermeld mijn trots wel hier.
Mijn moeder heeft vandaag trouwens even longe overgenomen. Ze bleef braaf luisteren!

Heerlijk even fietsen. Fijn hoor. Lekker de beentjes strekken.
Zal wel lastig zijn een ruitertje te vinden.. En die andere pony.. wat een scheet

Komt vast helemaal goed!
Vorig jaar kon ze de achterbenen niet eens op tillen 

Hoop dat jouw pijntjes snel weer over zijn!
Wil je heel veel sterkte wensen en heel hard duimen dat je merrie erweer bovenop komt
Ze was heel relaxt en braaf