Marloes heeft het draven helemaal ontdekt, ze vind het leuk en is nu echt aan het oefenen met goed licht rijden. Daarna lekker buiten uitgestapt.
Voor morgen staat er een mooie oudejaarsrit op de Veluwe op de planning!
Chasey
Geplaatst door de TopicStarter: 28-12-19 11:03
Granoek
Geplaatst: 28-12-19 11:22
Zou houdt haar benen beter stil dan menig volwassen ruiter, incl mezel goed hoor! Dat laatste filmpje ook Toevoeging: volgens mij zie ik er ook zo uit als ik van Dexter stap!
Chasey
Geplaatst door de TopicStarter: 28-12-19 11:29
Granoek schreef:
Toevoeging: volgens mij zie ik er ook zo uit als ik van Dexter stap!
Ik zie het al helemaal voor me!
Ja ze is lekker bezig. Sinds kort de smaak van het draven te pakken.
Vandaag alleen op stap gegaan met Nick. Daan en de kinderen bleven thuis. Ben weer met Nanda op pad geweest over de Veluwe. Hele mooie lange rit gemaakt. Uren weggeweest en als tussenstop een pauze waarbij de paardjes lekker op stal konden hooi eten. Wij aan de snert en gluhwine haha. Was een mooie dag.
Nee ik had lekkere warme winterlaarzen aan onder de chaps
Ik wil graag een jaar overzicht maken van Nick en Bliksem, maar hoe zet ik foto's van de bokt upload in een link? Want ik heb er natuurlijk veel te veel om te laten zien. Er moeten er een paar in een link komen.
Haha ik weet niet waar hij last van had. Chagrijnig op de hond, of misschien last van een volle blaas. Want na het bokken moest hij ontzettend nodig piesen, en er kwam ook geen einde aan. Of gewoon lekker klieren, dat kan ook nog Verder was ie heel braaf hoor. Ook lekker buiten uitgestapt met lange teugels.