Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Ketly schreef:Ik heb een tijdje niet meegelezen/meegepost, omdat Garola te koop stond en vond het toch erg lastig om te lezen hoe het ging met iedereen, terwijl ik geen plezier er meer in had en de moed mij steeds meer in de schoenen zakte. Ze was zo goed als verkocht, ze moest alleen nog op de foto. Hierbij hebben ze helaas enkele chipjes gevonden, waardoor de koper het risico niet wilde nemen. Ze is dus weer terug op stal gekomen. Toen dacht ik, het zal zo moeten zijn, we gaan er ook gewoon voor. Ze staat dus niet meer te koop, en met kleine stapjes gaan we vooruit! Het rijden is momenteel totaal niet belangrijk voor mij, ik wil het op het tempo doen wat het beste bij haar past. We beginnen samen aan een nieuwe start.
Ik heb in ieder geval wat bij te lezen bij iedereen! Ik ga mijn best doen om weer wat mee te komen met jullie.
_Anneruth schreef:Ik moet ook nodig even rustig bij lezen.
Maar Ketly: ik meende dat je nu je op een andere stal stond, haar sowieso al niet meer in de verkoop had staan? En als je maar wil en het vertrouwen erin hebt dat het goed komt, lukt het je vast.