Nieuw dekje en frontriem.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Pascalle90 schreef:Nou TCA die van jou is alles behalve lelijk hoor! Wat een ontzettend knap paard! Sterkte met het verdriet, jammer dat je afscheid moest nemen. Was hij ziek?

. Maar op een gegeven moment is ie begonnen met stoppen. Gewoon ineens met rijden ging ie in de staak.. Heel gek, snapte er niks van want zolang had ik hem niet en alles zou goed zijn.. toen naar dap geweest kon niet iets groots vinden maar sprong ingespoten want die waren Een twijfelpunt. Nou daarna 3 maanden lang ELKE dag gelongeerd. Erop en na heel even begon het hele grapje weer. Stoppen met lopen. Af en toe onregelmatig maar niet dusdanig erg dat het echt kreupel was of dat iedereen het kon zien. Daar Tussen heeft ie ook aantal x op rust gestaan maar werd niet echt joepie, heel vaag maar had zelf zo het gevoel dat ie niet lekker door zijn hele lijf liep terwijl je er dan weer niks aan kon zien. Dus dap gebeld met het verhaal dat mijn paard niet echt goed was en dat ik geen idee had wat het was maar dat ik toch langs wilde komen om het te controleren.

175 en 177, dus viel mij nog mee, ik had veel lager verwacht
Bij jou dus wel goed zo te lezen? 
De rest ging gelukkig wel goed.
Het resultaat was allesbehalve briljant (tegen winst aan met errug slordige overhaaste proeven ivm spanning
meer zat er nu ook niet in dus mag best content wezen) maar het was wel een leuke gezellige avond met een blije witbol dus mag niet klagen 

Mijn mede-losrijders konden mij goed zien, ik zag de beide bruintjes in de bak gewoon echt niet in het donker

Wat een moeilijke beslissing zeg...
En ik werk met Marijn
Hihi, wat grappig
Allemaal zijn ze leuk.
Wij gaan zondag naar Hoogenboom