Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Yelly schreef:Wat jammer zeg!
Heb jij je vorige paard verkocht of laten inslapen?
Het duurt natuurlijk ook gewoon een tijdje om weer een band op te bouwen

Osteopaten hebben nooit wat aan haar opgemerkt
Zelfs in haar laatste weekend ging ze af en toe nog met haar staart op haar rug door de bak. Wel behoorlijk kreupel en stijf hoor. Geestelijk wilde ze gewoon nog graag, maar lichamelijk ging het gewoon niet goed meer en herstel was ook niet meer mogelijk. Ze had gewoon een behoorlijke dosis karakter.
Dat ik haar proef reed leek het mij ook heerlijk zo´n relaxt paard en niet zo´n rillerig beest meer
Maargoed, ik weet dat dit gewoon het beste voor haar was, want beter kon het niet worden, enkel slechter. Het laatste wat je natuurlijk wilt, is je paard zien aftakelen. Mijn instructrice vond haar nu al veranderd in haar doen en laten en dat in slechts krap twee maanden tijd.
Ons vorige paard had ook KS, ookal toen we haar kochten. Het lijkt wel zodra je er dan iets aan gaat zien, het in één keer bergaf gaat. Heel veel sterkte nog!
Volgens de dierenarts heeft ze ineens veel meer last gekregen, doordat we haar plotseling op rust moesten zetten. Maargoed, met een dubbele peesblessure kun je niet anders. En dan had ze ook nog eens twee slechte spronggewrichten.
heb gewoon en beetje de kriebels.. hij doet me zo aan mijn merrie denken qua uitstraling..
?
Gelukkig vond hij haar in de omgang wel ontzettend leuk
Wel gaat hij misschien eens samen met de vriend van een stalgenootje een paar westernlessen nemen
Wat een leuk paard!
Calypso84 schreef:ik lijk ook net een verliefde puber, nu ik opzoek ben naar een paard.
heb het voorheen nooit gedaan omdat ik toen andere prioriteiten had (toen ik jonger was). Verzorgpaard prima, maar een eigen paard was toch echt iets te veel verantwoordelijkheid enzo.
Nu mijn eerste eigen paard (en een deel van mijn vriend dan). Heel leuk allemaal. En echt heel erg, vind ieder paard leuk.. whahahha