Lauraennala schreef:elfje72 schreef:
Ja hoor, dat kan ook.
Citaat:Ik twijfel alleen nog over de maat
Ik gebruik maat S voor mijn D-pony's.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Claudia1993_ schreef:Maar wat er bij Ooteman staat is toch zeker niet de hele Eurostar collectie?
Mag toch hopen van niet.
Op de officiële site van ES staat de brochure ook nog niet.
Bailey_4ever schreef:Ik weet echt nog niet wat ik van de aqua moet vinden. Ik blijf er maar naar kijkenDe ene keer blauw en de andere keer is het net Lavender in een nieuw jasje? Met name de dekjes lijken zo paars, de dekens lijken weer echt blauw.
Zo als gewoonlijk passen de dralons niet echt super bij de rest van de colli (ditmaal veel te licht) en de budget collectie is vreselijk; Eskadron?! Wat zijn jullie aan het doen?Ik raak echt een beetje in verwarring zo haha
liempje schreef:Bailey_4ever schreef:Ik weet echt nog niet wat ik van de aqua moet vinden. Ik blijf er maar naar kijkenDe ene keer blauw en de andere keer is het net Lavender in een nieuw jasje? Met name de dekjes lijken zo paars, de dekens lijken weer echt blauw.
Zo als gewoonlijk passen de dralons niet echt super bij de rest van de colli (ditmaal veel te licht) en de budget collectie is vreselijk; Eskadron?! Wat zijn jullie aan het doen?Ik raak echt een beetje in verwarring zo haha
Haha volgens mij hebben we het te goed in nederland, dat we ons zorgen maken over passende setjes.