wij zijn dus wel helemaal naar belgie gereden, maar ook richting zeeland, noord brabant etc. Zoek jij eigenlijk specifiek een duitse nathe?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
wij zijn dus wel helemaal naar belgie gereden, maar ook richting zeeland, noord brabant etc. 

nathe schreef:ja absoluut maar ik ben zelf 1m77 en dat misstaat al snel op een paard dat maar 1m65 is
jammer want vind hem wel tof!
) om toch wat vooroordelen proberen uit de wereld te helpen, mijn man is nl. 182m groot, en toch vind ik het niet afsteken.
Ze toont zeker niet zo klein en beweegt ook vrij ruim

Ook een bijkomend voordeel
Niet dat ik jullie nu allemaal aan een (te) klein paard wil helpen, maar ik zou echt niet een paard overslaan bij het bekijken van een advertentie om twee centimeter minder
Maar dat is natuurlijk aan jullie
Seven schreef:vind je ruin erg aansprekend kadet, ik zou hem trouwens ook in de schofthoogte 1.65 tot 1.70 plaatsennu zit hij aan de top van de klasse maar gaat zeker nog iets groeien en mensen die dus iets groter zoeken vinden hem niet.
Verder heb ik je een heel uitgebreide pb gestuurd

Daar zullen mensen wel doorheen kijken ga ik vanuit. Mijn 3 jarige was ook ineens flink overbouwd en 3 week geleden nog niet dus goed aan t groeien.