Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Nou, ik kwam dus ook net iemand tegen en die zit op dezelfde school + zelfde richting + zelfde jaar als mn bruder, dus die zal m ook wel kennen. Wat een dag weer jongens.
Vind het echt een drama joh, welk jaar zit jij? Nies_ schreef:Oh echtNou, ik kwam dus ook net iemand tegen en die zit op dezelfde school + zelfde richting + zelfde jaar als mn bruder, dus die zal m ook wel kennen. Wat een dag weer jongens.
Maargoed, ik keek vast niet heel blij, ofwel?Vind het echt een drama joh, welk jaar zit jij?

_Nicky schreef:Nies_ schreef:Oh echtNou, ik kwam dus ook net iemand tegen en die zit op dezelfde school + zelfde richting + zelfde jaar als mn bruder, dus die zal m ook wel kennen. Wat een dag weer jongens.
Maargoed, ik keek vast niet heel blij, ofwel?Vind het echt een drama joh, welk jaar zit jij?
Haha volgens mij heb je een keer in de aula zien zitten.
Ik zit in het tweede jaar, in de K1. Vorig jaar ook m'n P gehaald gelukkig.
En jij?
Morgen ga ik maar weer eens verschijnen denk ik, anders denken ze dat ik ermee gestopt ben
Nies_ schreef:1e jaarMorgen ga ik maar weer eens verschijnen denk ik, anders denken ze dat ik ermee gestopt ben
P3 is met bestuursrecht aanpoten en P4 met het beroepsproduct. Voor de rest valt het wel mee!

Shirly_Bob schreef:Kingsland vind ik trouwens wel echt verschrikkelijk zeg![]()
http://ooteman.nl/op-en-om-het-paard/ho ... lack-white
!hihi
Hij zut dus voor geen meter..Ik heb van Mondoni altijd al een maat groter (38) maar hij zat alsnog te strak om de knieën, trok aan mijn kont als ik ging zitten en slobberde om de taille. Een retourtje en geld terug dus.